uniF@ktura – nowa usługa dla biznesu

przez | 12/05/2009

Unizeto Technologies rozszerza swoją ofertę w zakresie obsługi faktur elektronicznych wprowadzając od 11 maja 2009 na polski rynek nową usługę pod nazwą uniF@ktura.

Ta uniwersalna usługa umożliwia tworzenie faktur elektronicznych, ich dystrybucję oraz długookresową archiwizację. Została opracowana z myślą:

  • wystawcach faktur – przedsiębiorcach już posiadających certyfikat kwalifikowany a tym samym możliwość posługiwania się bezpiecznym podpisem elektronicznym,
  • oraz odbiorcach faktur to jest firmach i osobach fizycznych, które nie muszą posiadać żadnego certyfikatu, a jedynie dysponować standardowym komputerem z dostępem do Internetu.

Nowa usługa uniF@ktura w odróżnieniu od oferowanego już przez Unizeto Technologies Systemu Obsługi e-Faktur SOE (systemu dostosowywanego do indywidualnych potrzeb masowych wystawców faktur), dedykowana jest firmom wystawiającym mniejsze ilości faktur, tj. od kilkudziesięciu sztuk do kilku tysięcy miesięcznie, w tym także biurom rachunkowym i ich klientom.

Korzystanie z usługi uniF@ktura jest proste i nie wymaga praktycznie dodatkowych nakładów inwestycyjnych. Umożliwia zredukowanie kosztów związanych z wystawianiem, dystrybucją oraz wieloletnim przechowywaniem dokumentów księgowych, nawet o 80%.

W obecnym etapie usługa uniF@ktura, na zasadach promocyjnych, jest skierowana do klientów Unizeto, którzy już nabyli lub zamierzają nabyć certyfikat kwalifikowany w CERTUM Powszechnym Centrum Certyfikacji. W Polsce jest już blisko ćwierć miliona posiadaczy certyfikatów kwalifikowanych – osób potencjalnie zainteresowanych nowymi możliwościami znacznie szerszego wykorzystania podpisu elektronicznego w relacjach biznesowych oraz w relacjach z odbiorcami usług, którzy z podpisem elektronicznym jeszcze się nie zetknęli.

Więcej informacji na stronie www.unizeto.pl lub infolinii 801 540 340