Drugie urodziny portalu HolidayCheck.pl

przez | 12/05/2009

Lawinowy przyrost opinii polskich turystów na temat hoteli na całym świecie, podwojenie liczby użytkowników oraz pozycja jednej z wiodących społeczności internetowych w turystyce – to najważniejsze sukcesy portalu HolidayCheck.pl. Międzynarodowa, niezależna platforma turystyczna właśnie obchodzi swoje 2 urodziny w Polsce.

Idea portalu HolidayCheck polegająca na aktywnej wymianie informacji (zdjęć, opinii oraz filmów) dotyczących wakacji i hoteli między urlopowiczami z powodzeniem sprawdza się na polskim rynku. Polskim internautom spodobał się pomysł, który wcześniej zrobił furorę w Szwajcarii i Niemczech. „Platforma polska rozwija się o wiele szybciej niż portal niemiecki kilka lat temu. Polacy szybko docenili siłę Internetu jako najlepszego źródła informacji związanych z urlopem. Bardzo chętnie dzielą się swoimi wrażeniami na temat pobytów w hotelach na całym świecie. Piszą barwne relacje i dodają zaskakujące zdjęcia, zarówno gdy chcą się pochwalić udaną wycieczką, jak i kiedy chcą skrytykować kiepski hotel i ostrzec innych przed fatalnym miejscem”.- twierdzi Friedrich von Scanzoni, Dyrektor Zarządzający Działem Międzynarodowym HolidayCheck.pl.

Portal zdobywa coraz większą popularność, co ma swoje potwierdzenie w liczbach. W porównaniu z ubiegłym rokiem grono polskich użytkowników powiększyło się dwukrotnie, zamieścili oni także 5 razy więcej opinii i fotografii na temat hoteli. Obecnie na HolidayCheck.pl znajduje się blisko 3 miliony prawdziwych wspomnień od prawie miliona osób z całego świata. Dla polskich internautów najważniejszymi zaletami portalu są łatwy dostęp do zawsze aktualnych i wiarygodnych treści, szybkość przekazu, a także możliwość bezpośredniej komunikacji z innymi użytkownikami serwisu (za pomocą maila lub wpisów na forum turystycznym). Wśród nowych propozycji portalu można wyróżnić uruchomienie biura podróży online, które udostępnia oferty wiodących touroperatorów, umożliwiając jednocześnie w jednym miejscu porównanie cen i promocji konkurencyjnych ofert.

„Cieszymy się, że coraz więcej polskich miłośników zagranicznych wojaży planuje swój urlop i sprawdza hotele, korzystając z naszej strony. Zdecydowanie warto polegać na opiniach osób, które gościły w danym obiekcie niż poprzestać tylko na informacjach z katalogów biur podróży. Pozwala to uniknąć rozczarowań na miejscu, gdyż niestety czasem rzeczywistość rozmija się z tym, co przedstawiają kolorowe foldery. Jeżeli Polacy nadal będą z takim zaangażowaniem  dzielić się w sieci wnioskami na temat swoich hotelowych perypetii, to w dłuższej perspektywie uda się sprawić, żeby nasi turyści nie byli wysyłani do kiepskich hoteli, które od dawna nie są już oferowane np. niemieckim urlopowiczom. Mamy nadzieję, że polscy touroperatorzy – wzorem niemieckich i szwajcarskich- będą przede wszystkim współpracować z tymi hotelami, które na naszej platformie są dobrze oceniane”.- mówi Anna Lewińska, PR manager HolidayCheck.pl.

Z okazji swojego święta, HolidayCheck.pl nagradza wszystkich internautów darmowymi bonami wycieczkowymi. Wystarczy dodać swoją opinię i zdjęcia ilustrujące wyjazd, żeby otrzymać gwarantowany kupon o wartości 50 zł do wykorzystania podczas rezerwacji wycieczki online na stronie portalu. Skumulować można nawet 5 bonów, co oznacza gwarantowane 250 zł na poczet kolejnego wyjazdu.

www.holidaycheck.pl