Serwis on-line dla zarządców nieruchomości ING

przez | 11/05/2009

Spółka Centrum Banku Śląskiego należąca do grupy ING podpisała umowę na wdrożenie zintegrowanego systemu do zarządzania nieruchomościami SAP Business One wraz z platformą HelpDesk.

Spółka istnieje na rynku od 1998 roku, kiedy to Centrum Banku Śląskiego Sp. z o.o. została powołana dla realizacji inwestycji pod nazwą „Centrum Banku Śląskiego” zlokalizowanej w Katowicach u zbiegu ulic Sokolskiej i Chorzowskiej. Dzisiaj w efekcie tej inwestycji działa kompleks biurowo usługowy, na który składają się dwa budynki jeden znany jako „Centrala ING Banku Śląskiego” przy ul. Sokolskiej 34 oraz budynek biurowy „Chorzowska 50”. Centrum Banku Śląskiego jako spółka zależna od Banku ING jest  odpowiedzialna  za zarządzanie nieruchomościami Grupy ING.

W ramach umowy firma SUPREMIS Sp. z o.o. w pierwszym etapie dostarczy platformę HelpDesk, która służyć będzie do rejestracji zgłoszeń serwisowych przez Najemców oraz kierowników obiektów, Property Managerów. Platforma HelpDesk funkcjonuje w oparciu o moduł internetowy SAP Business One WebCRM i pozwala na samodzielne zarządzanie interfejsem, automatyczne potwierdzenie e-mailowe oraz sprawne zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi. Cała aplikacja dostępna jest przez przeglądarkę internetową. Dzięki temu o każdej porze i z dowolnego miejsca na Ziemi z połączeniem internetowym można złożyć zgłoszenie serwisowe, śledzić etap realizacji i monitorować koszty.

W kolejnym etapie planowane jest uruchomienie pozostałych obszarów rozwiązania branżowego do zarządzania nieruchomościami firmy SUPREMIS, pozwalającego m.in. ewidencjonować umowy najmu, zarządzać wysokością czynszu czy cyklicznie fakturować.