Nowe Kociołki od Łowicza – gotowy obiad

przez | 11/05/2009

Marka ŁOWICZ (Agros Nova) rozszerzyła ofertę innowacyjnej linii produktowej dań gotowych pn. Łowicz Kociołek do syta o trzy nowe warianty:

1. Kociołek rosyjski –  z wieprzowiną w sosie a la strogonoff i kluskami,
2. Kociołek węgierski – z wieprzowiną w pikantnym sosie z ziemniakami,
3. Kociołek boloński – z wieprzowiną w klasycznym sosie bolońskim z makaronem spaghetti.

Gramatura – 580g (duży słoik), porcja dla 1-2 osób

Łowicz Kociołek do syta to wyjątkowe, kompletne danie w słoiku, do którego nie trzeba już nic dodawać! Zawiera soczyste mięso, sycący ryż, makaron, kaszę lub ziemniaki oraz świeże warzywa w gęstym i aromatycznym sosie Łowicz. Całość wystarczy tylko podgrzać. Dzięki temu oszczędzamy czas, który możemy poświęcić dla siebie lub rodziny. Łowicz Kociołek do syta to gotowy obiad teraz aż w sześciu pysznych smakach pochodzących z ulubionych kuchni naszych konsumentów: polskiej, meksykańskiej, orientalnej,  włoskiej (boloński), rosyjskiej i węgierskiej. Zawiera wszystkie elementy, które powinny znaleźć się w każdej smacznej i sycącej potrawie: mięso, warzywa, dodatek skrobiowy oraz  aromatyczny sos Łowicz.

Gramatura: 580 g (duży słoik), porcja dla 1-2 osób.

Cena: 6,09 zł – 6,49 zł (w zależności od kanału sprzedaży)

Wsparcie komunikacyjne i wdrożenia

Sprzedaż nowych smaków Kociołka Łowicza wspierać będzie w najbliższych tygodniach komunikacja skierowana do konsumentów: kampania outdoorowa w sześciu największych miastach Polski oraz intensywna kampania radiowa, która swoim zasięgiem obejmie dwie sieci ogólnopolskie (RMF FM i Radio Zet) oraz ok. 100 lokalnych stacji należących do 9 ponadregionalnych i lokalnych sieci. Kociołek jest również obecny w internecie: ma również własną stronę http://www.kociolekdosyta.pl , która jest główną platformą komunikacyjną dla specjalnego konkursu. Do udziału w konkursie będzie zachęcała kampania w sieci w formie banerów i linków sponsorowanych, które pojawią się w ok. 300 witrynach internetowych, portalach i na Gadu Gadu.

Kreację graficzną dla potrzeb nośników reklamy zewnętrznej, jak również spot radiowy przygotowała agencja DDB, która obsługuje markę ŁOWICZ. Media zakupił dom mediowy MediaCom. Opakowania nowych Kociołków są dziełem Dragon Rouge. Autorem narzędzi interaktywnych jest agencja Kamikaze.