MPG prowadzi wykłady na Wydziale Zarządzania UW

Już po raz trzeci specjaliści domu mediowego MPG przeprowadzą cykl wykładów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez pięć kolejnych tygodni studenci zarządzania wysłuchają prelekcji z zakresu związanego z biznesem mediowym.

Tematyka zajęć obejmie między innymi: biznes mediowy, mechanizmy nim rządzące i jego aktualna kondycja; kreatywne zastosowanie mediów pozwalające na odejście od utartych standardowych ścieżek reklamowych; planowanie mediów – proces oraz podstawowe wskaźniki mediowie; metody badawcze i źródła danych używane przez domy mediowe oraz komunikacja w Internecie.

„Wykłady, jakie realizujemy na Uniwersytecie Warszawskim przy współpracy z dr Mariuszem Trojanowskim z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania, są częścią większego, obok otwartych konferencji na temat budowania marek poprzez komunikację mediową,  zaangażowania MPG w proces szerzenia wiedzy o mediach i komunikacji marketingowej. Uważamy, że w szybko zmieniającej się dziedzinie komunikacji mediowej tego typu inicjatywy pozwalają obecnym i przyszłym marketerom lepiej znajdować sposoby dotarcia do konsumentów” – powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu