MPG prowadzi wykłady na Wydziale Zarządzania UW

przez | 11/05/2009

Już po raz trzeci specjaliści domu mediowego MPG przeprowadzą cykl wykładów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez pięć kolejnych tygodni studenci zarządzania wysłuchają prelekcji z zakresu związanego z biznesem mediowym.

Tematyka zajęć obejmie między innymi: biznes mediowy, mechanizmy nim rządzące i jego aktualna kondycja; kreatywne zastosowanie mediów pozwalające na odejście od utartych standardowych ścieżek reklamowych; planowanie mediów – proces oraz podstawowe wskaźniki mediowie; metody badawcze i źródła danych używane przez domy mediowe oraz komunikacja w Internecie.

„Wykłady, jakie realizujemy na Uniwersytecie Warszawskim przy współpracy z dr Mariuszem Trojanowskim z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania, są częścią większego, obok otwartych konferencji na temat budowania marek poprzez komunikację mediową,  zaangażowania MPG w proces szerzenia wiedzy o mediach i komunikacji marketingowej. Uważamy, że w szybko zmieniającej się dziedzinie komunikacji mediowej tego typu inicjatywy pozwalają obecnym i przyszłym marketerom lepiej znajdować sposoby dotarcia do konsumentów” – powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce.