Łukasz Łazarewicz w zarządzie KS Widzew Łódź

przez | 11/05/2009

Łukasz Łazarewicz, dyrektor marketingu KS Widzew Łódź S.A., został powołany przez radę nadzorczą Widzewa do zarządu klubu. Pełni obecnie funkcję wiceprezesa ds. marketingu i sprzedaży, łącząc obowiązki w zarządzie z kierowaniem działem marketingu.

„W Widzewie stawiamy na marketing, który obok sportu i inwestycji w infrastrukturę uważamy za kluczowy obszar decydujący o rozwoju klubu. Już teraz możemy pochwalić się znaczącymi osiągnięciami w zakresie działań reklamowych i promocyjnych realizowanych przez klub, często unikatowych w skali kraju i nowatorskich w polskim sporcie. Ich owocem są choćby kolejne kontrakty reklamowe podpisywane przez Widzew czy niemal  potrojenie liczby karnetów sprzedanych na rundę wiosenną” – komentuje Bogusław Sosnowski, przewodniczący rady nadzorczej KS Widzew Łódź SA.

„Uważamy, że Widzew jest już liderem wśród polskich klubów sportowych w zakresie narzędzi, jakim dysponuje marketing, i rozwiązań oferowanych sponsorom i reklamodawcom. Przykładami są rozbudowane świadczenia hospitality oferowane partnerom biznesowym czy pakiety reklamowe oparte o GRP,  w ramach których mierzona jest rzeczywista ekspozycja marek sponsora i od tego uzależniane są płatności. Umocowanie osoby odpowiedzialnej za marketing w zarządzie klubu świadczy o znaczeniu tego obszaru w długofalowej strategii klubu i liczymy na jego dalszy profesjonalny rozwój pod przewodnictwem Łukasza” – dodaje Bogusław Sosnowski.

Łukasz Łazarewicz – jest związany z KS Widzew Łódź S.A. od listopada 2007 r.  Początkowo jako dyrektor marketingu, a obecnie w funkcji wiceprezesa ds. marketingu i sprzedaży odpowiada m. in. za opracowywanie i realizację strategii marketingowych klubu, budżety marketingowe oraz całość działań promocyjnych i reklamowych prowadzonych przez Widzew. Łukasz Łazarewicz zdobywa doświadczenie w marketingu od 2002. Pracował m. in. jako  manager ds. marketingu w Dominet Banku, specjalista ds. promocji w Carslberg Polska, event manager w Fednav International i specjalista ds. promocji w Carlberg Okocim. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posługuje się językami angielskim, niemieckim i rosyjskim.