Chipita Poland wprowadza nowy większy 7 Days Max

przez | 11/05/2009

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days  Nowy produkt „7 Days Max” ma większy rozmiar i większa ilość nadzienia. Sprzedawany jest w dwóch wariantach kakaowym i miodowym.

Kampania obejmuje TV, kino, internet oraz materiały w metrze warszawskim.

Na potrzeby niestandardowej komunikacji w kinie i internecie została stworzona przez Agencje G7 postać Maxa Przyjemnego.

Max Przyjemny to nowy superbohater, który jest energiczny, przyjemny a przy tym intrygujący i tajemniczy. Idealny towarzysz zabawy i przygód.

Szeroko rozbudowana kampania internetowa zaplanowana przez Media Direction OMD i agencje mobijoy! obejmuje portale społecznościowe (fotka.pl, nasz klasa.pl poszkole.pl).

Na portalu fotka.pl Max ma swój profil i zaprasza użytkowników do atrakcyjnych konkursów i rozwiązywania zagadek.

Kampania internetowa to ponadto bannery oraz  trailery filmowe z Maxem Przyjemnym w roli głównej. W kinach kampania obejmuje spoty na ekranach kinowych, plazmach, infotixach oraz plakaty filmowe.

Nowy 7 Days Max to również nowa strona internetowa www.7days.pl, której autorem jest agencja mobijoy!.

Kampania potrwa od 20.04