Agencja reklamy zewnętrznej City z nową strategią

przez | 11/05/2009

Z początkiem maja 2009 firma City z Krakowa zakończyła proces wdrażania nowej strategii marketingowej ‘We explore the city’, opracowanej przez Rubikom Strategy&Creation.

Zdecydowaliśmy się na nową strategię, gdyż dynamiczny rozwój spółki nie pozwalał nam dłużej na prowadzenie konsekwentnej i skutecznej polityki sprzedaży naszych usług – komentuje decyzję Rafał Zamorski, współwłaściciel City i jednocześnie Sales Director. Ponadto w sezonie 2008-2009 wdrożyliśmy unikalną w skali kraju sieć wolno stojących ekranów cyfrowych w technologii LED przy wiodących stokach narciarskich w Polsce, których launch wymagał już profesjonalnego wsparcia marketingowego – dodaje Rafał Satora.

Strategia marketingowa “We explore the city” to także wyznaczenie nowych horyzontów dla usług i naszych innowacyjnych produktów w reklamie zewnętrznej – wyjaśnia Wiesław Stopa, współwłaściciel i New Business Director w firmie City. To nie tylko ładniejsze oferty, czy nowa strona internetowa, ale nowa jakość w realizowaniu dalszych celów biznesowych spółki, które będą zgodne z filozofią City – dodaje Wiesław Stopa.

W ramach nowej strategii marketingowej agencja reklamy zewnętrznej City Service skróciła swoją nazwę do jednego członu “City” oraz wdrożyła nową identyfikację w postaci logo City i logo głównych produktów: CityPrint, CityService, CityScreen. Idea “We explore the city” to również próba podjęcia większej aktywności na rzecz rozwoju branży reklamy zewnętrznej i Digital Singage w Polsce. Pierwsze efekty już widać. W lutym 2009 r. City została uhonorowana wyróżnieniem “Najlepszej instalacji roku 2008” za sieć nośników CityScreen oraz została „Firmą roku 2008” w kategorii Digital Signage.