Ruszyła Mania Odkrywania wydawnictwa Bezdroża

przez | 08/05/2009

7 maja wystartowała kampania wizerunkowa wydawnictwa Bezdroża: „Mania Odkrywania”.  Główną oś komunikacji stanowi witryna konkursowa dostępna pod adresem www.maniaodkrywania.pl

Kampania ma na celu wzmocnienie i odświeżenie wizerunku marki oraz promocję przewodników znajdujących się w ofercie wydawnictwa.

Konkurs składa się z 10 edycji zlokalizowanych w różnych regionach świata. Uczestnicy konkursu mają za zadanie odkryć nazwę miejsca do którego prowadzą podane współrzędne geograficzne i wskazówki. Konkurs trwa 40 dni, do 16 czerwca, czyli edycji finałowej. Osoby które najszybciej rozwiążą zadania konkursowe wygrywają nagrody. Nagrodą główną jest dwuosobowa wycieczka do Chorwacji.

Dodatkowym rozwiązaniem uatrakcyjniającym zabawę konkursową jest wirtualny kreator wideo kartek. Aplikacja umożliwia załadowanie własnych fotografii i spersonalizowanie przygotowanych wcześniej animowanych szablonów.

Strategię oraz kreację konkursu przygotowała Agencja Interaktywna Trendmaker z Krakowa.