Pierwsza tematyczna sieć reklamowa dla graczy

przez | 08/05/2009

AdAction Network, tematyczna sieć reklamowa uruchomiona przez firmę AdAction, oferuje reklamę internetową emitowaną na serwisach poświęconych grom. To pierwsza w Polsce wertykalna sieć reklamowa pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona graczy.

AdAction Network oferuje powierzchnie reklamową na ponad 30 serwisach o grach komputerowych, przeglądarkowych i na konsole. Zasięg sieci wynosi obecnie ponad dwa miliony użytkowników, a witryny w jej portfolio skierowane są do różnych grup graczy: od grających okazjonalnie i dla rozrywki po tak zwanych heavy gamers. W ofercie AdAction Network można znaleźć wszystkie klasyczne formy reklamy internetowej oraz dedykowane akcje sponsoringowe.

Możemy dopasować reklamę do konkretnych grup wiekowych, możemy wyodrębnić odbiorcę okazjonalnego, który gra po to, żeby miło spędzić czas, jak i gracza zawodowego, dla którego gra jest profesją. Możemy też przygotować konkretne działania w wielu różnych obszarach, od stron internetowych zaczynając, a na reklamie w telefonach komórkowych czy grach pudełkowych kończąc. Obserwując rozwój reklam video mocno stawiamy na tę formę. Reklama w Internecie i w grach staje coraz bardziej emocjonalna niż informacyjna. – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży AdAction.

Wertykalna sieć reklamowa to kolejny element szerokiej oferty AdAction, w której poza reklamą internetową są między innymi reklama dynamiczna w grach na PC i konsole, w grach przeglądarkowych, aplikacjach i grach na telefony komórkowe oraz produkcja gier reklamowych na potrzeby konkretnych akcji promocyjnych.

Młodzi ludzi coraz więcej czasu poświęcają na granie i coraz trudniej ich złapać przed telewizorem, nie wspominając o prasie. Dla młodych ludzi liczy się ich laptop, który służy do pracy, do rozwijania ich zainteresowań a także zapewnia rozrywkę. Nasza sieć trafia do aktywnych młodych ludzi, których stać na zakup gier, którzy grają gry flash, gry przeglądarkowe, gry na konsolach i na PC. To bardzo atrakcyjna grupa dla marketerów. – dodaje Adam Dyba, prezes AdAction.

Popularność gier video i wydatki na tą formę rozrywki od kilku lat stale rosną, a produkcja niektórych tytułów konkuruje z branżą filmową zarówno pod względem rozmachu i nakładów, jak i osiąganych wyników finansowych – na przykład zyski ze sprzedaży gry “Guitar Hero 3: Legends of Rock” przekroczyły jeden miliard dolarów.

Więcej informacji: www.adaction.pl/?page=network