OS3 multimedia wygrała konkurs na obsługę Contact Center

przez | 08/05/2009

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała konkurs na obsługę Contact Center – największej firmy outsourcingowej świadczącej usługi call/contact center w Polsce, należącej do grupy kapitałowej Telekomunikacji Polskiej S.A. To pierwsza realizacja dla tego klienta. W ramach współpracy agencja ma stworzyć nowy korporacyjny serwis www oraz Intranet.

Aby lepiej rozpoznać potrzeby swojego klienta, OS3 multimedia na pierwszym etapie prac przeprowadziła warsztaty funkcjonalne z zespołem Contact Center. Ich celem było dostosowanie obu serwisów do potrzeb wszystkich grup użytkowników oraz – co najważniejsze – uczynienie zarówno z witryny www, jak i Intranetu, narzędzia biznesowego.

Kolejnymi etapami, na których skupią się zespoły projektowe klienta i agencji będą: projektowanie funkcjonalne obejmujące stworzenie struktury i dopasowanie treści i funkcjonalności do grup użytkowników, zaprojektowanie makiet kluczowych stron i podstron. Prace nad witryną www obejmą również grafikę, programowanie, testowanie i wdrożenie. Dla Intranetu zostanie stworzony prototyp działającego serwisu do testów z przyszłymi użytkownikami. Wszystkie podjęte przez agencję działania mają zapewnić zbudowanie użytecznego narzędzia, które podniesie efektywność i ułatwi pracę pracownikom Contact Center.

Termin realizacji przewidywany jest na trzeci kwartał 2009 r.