Koniec problemów właścicieli dysków SEAGATE

przez | 08/05/2009

W związku z wypuszczeniem na rynek kilku wadliwych partii dysków twardych SEAGATE, w trosce o dobro klienta firma Seagate wychodzi na przeciw zapotrzebowaniu. Seagate we współpracy z mająca siedzibę w Poznaniu firmą http://www.datalab.pl Datalab, przygotowała bardzo atrakcyjną ofertę dla posiadaczy dysków tej marki. Od 1 maja 2009, diagnoza i odzyskiwanie danych przeprowadzone w siedzibie Datalabu nie stanowią naruszenia umowy gwarancyjnej. Co wiecej, jeżeli państwa dysk przejdzie pozytywnie weryfikację na stronie producenta, otrzymacie państwo  nowy, nie używany dysk przynajmniej dorównujący pojemnością i parametrami staremu. Usługa ta dostępna jest tylko w firmie Datalab. Usługa ta jest bezpłatna w przypadku jednoczesnego zlecenia usługi odzyskiwania danych. Klienci korzystający z usług bezpłatnych otrzymają dysk po wcześniejszym uiszczeniu opłaty logistycznej.

Ta bezprecedensowa na Polskim rynku akcja bardzo dobrze świadczy o firmie Seagate. Widać że pomimo drobnych potknięć, firma dalej stawia klienta na pierwszym miejscu. Przedstawiciele firmy zapewniają że dzięki poprawieniu systemu kontroli jakości podobne wpadki już się nie zdarzą. Możemy mieć tylko nadzieję że konkurencja pójdzie tymi śladami, oznaczało by to znaczący wzrost jakości tego typu usług na naszym rynku.