Inter IKEA z Charakterem

przez | 08/05/2009

Ekologicznie a lekko. Charakter Consulting opracował ekoMAPĘ dla Inter IKEA Centre Polska (IICP), Mapa jest głównym elementem kampanii ekologicznej prowadzonej przez IICP we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia i Fundacją „Sprzątanie Świata – Polska”.

– Do projektu ekoMAPY podeszliśmy z humorem – opowiada Barbara Wójcik, Shopping Centre Manager. – Nie chcieliśmy moralizować i straszyć pokazując wycinanie lasów w Amazonii. Nasza mapa to zbiór prostych wskazówek i konkretnych korzyści, jakie wynikają z ekologicznych zachowań. Właśnie w ten sposób chcemy rozmawiać zarówno z naszymi klientami jak i pracownikami.

Współpraca obu firm trwa od trzech lat i obejmuje kreację oraz produkcję materiałów BTL a także doradztwo wizerunkowe. W 2007 Charakter Consulting stworzył elementy strategii komunikowania marki służące komercjalizacji nowo powstającego miasteczka handlowego Bulwary Poznańskie, a w 2008 przygotował plan wejścia najemców do Portu Łódź. Łukasz Kujawski, wiceprezes Charakter Consulting – Współtworzenie ekologicznego przekazu dla Inter IKEA jest nową jakością w naszych działaniach, postawiliśmy na świeżą estetykę grafiki wektorowej i przejrzyste, lekkie komunikaty. Portfolio prowadzonych przez Charakter Consulting projektów jest dostępne na www.charakter.pl.