Slimitin Woman z Banah Group

przez | 07/05/2009

Do licznego grona marek, dla których kreuje Banah Group, dołączył Slimitin Woman, suplement diety z szerokiego portfolio firmy Europlant PhytoPharm. Właśnie rozpoczyna się pierwsza kampania wizerunkowa preparatu. Działania obejmują prasę, radio oraz outdoor.

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki Slimitin Woman – preparatu wspomagającego odchudzanie. Prowadzone działania zmierzają również do zmiany postawy grupy docelowej i zachęcenia jej do podjęcia decyzji o wypróbowaniu lub zamianie używanych do tej pory preparatów wspomagających odchudzanie – na Slimitin Woman.

Jarek Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy Europlant Phytopharm, będącej właścicielem marki tak skomentował kampanię: „Największym wyzwaniem strategicznym tej kampanii było utrzymanie spójność z architekturą opakowania, która jest charakterystycznym elementem komunikacyjnym rodziny produktów spod parasola Megafyt Biotherapy. Cała linia liczy już 10 produktów, które dynamicznie rozwijają sprzedaż w swoich segmentach.”

Zaproponowane przez Agencję Banah Group pomysły uwypuklają główny przekaz, związany z preparatem: nową, szczupłą i piękną sylwetkę na wiosnę. Dodatkowo – „obietnica” smukłości i lekkości zwizualizowana została za pomocą wstążki. Całość kreacji, zarówno swą charakterystyczną kolorystyką, jak i architekturą, nawiązuje do packshotu produktu. Wszystkie formaty reklamy łączy podwójne znaczeniowo, nośne hasło „Odkrycie Roku. Twoja nowa sylwetka”.

„Chodzi o to, by przekaz jak najmocniej zapadł w pamięć konsumenta – właśnie poprzez czytelne, proste i jednoznaczne skojarzenie z produktem i jego wyglądem” – wyjaśnia Arek Siuda, Dyrektor Kreatywny Banah Group.

Ważną częścią nowego komunikatu, pojawiającą się we wszystkich layoutach, jest także informacja, że marka macierzysta, w skład której wchodzi Slimitin, otrzymała godło Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2009.

Intensywne działania kierowane są do kobiecej grupy docelowej: kobiet w wieku 25+, dbających o siebie i otwartych na nowości, krytycznych i wymagających w stosunku do komunikatów reklamowych.

Rozpoczęte w maju działania obejmują kampanie: wielkoformatową i backlighty, prasową oraz radio.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection.