Konkurs na projekt i nazwę swoppstera zakończony

przez | 07/05/2009

Kreatywny konkurs na nazwę i projekt swoppstera – ergonomicznego siedziska dla dzieci dobiegł końca. Przedszkolaki z Zielonej Ciuchci przygotowały wspaniałe, pełne fantazji prace plastyczne i niepowtarzalne określenia kolorowego fotela.

Zwycięzcą konkursu został sześcioletni Krzyś, który nazwał swoppera Zygzak McQuenn. Wśród finałowych nazw znalazły się: „Kręciołek”, „Skoczek”. Galerię najciekawszych prac można zobaczyć na stronie www.swopper.pl.

Trwający ponad dwa miesiące konkurs na projekt siedziska i polską nazwę swoppstera dobiegł końca. Odkrywanie talentów plastycznych wśród ponad setki dzieci z przedszkoli Zielona Ciuchcia odbywało się podczas kreatywnej zabawy. Autor najładniejszej pracy wygrał kolorowego swoppstera, z którego będzie mógł korzystać w domu.

Firma AntiAging Institute – główny dystrybutor ergonomicznych siedzisk dla dzieci, nie kryje zadowolenia z przebiegu konkursu. Główne założenie projektu czyli edukacja dzieci poprzez kreatywną zabawę zostało zrealizowane. Prace przedszkolaków charakteryzują niebanalne zestawienia kolorów oraz oryginalne nazwy, które doskonale zgrały się z nowoczesnym kształtem swoppsterów.

Przed ponad dwa miesiące przedszkolaki poznawały kolorowe siedzisko kształtujące prawidłową postawę podczas siedzenia. Wybór grupy oceniającej jego walory nie był przypadkowy, gdyż swoppster został zaprojektowany właśnie z myślą o dzieciach, rozpoczynających zajęcia manualne przy biurku.

„Zaangażowanie przedszkolaków w projekt widać gołym okiem. Prace są niezwykle kolorowe i zabawne. Dzieci wykazały się niczym nieskrępowaną fantazją. Nadane przez dzieci nazwy najczęściej odnoszą się do swoppowania czyli skakania na ergonomicznym siedzisku. Byliśmy ciekawi oceny swoppstera przez najmłodszych. Do konkursu zaprosiliśmy przedszkolaki z Zielonej Ciuchci, które, na co dzień rozwijają swoje talenty artystyczne”.- mówi Katarzyna Ptasznik, Dyrektor Zarządzająca AntiAging Institute.

Nad przebiegiem konkursu czuwali nauczyciele, którzy w razie potrzeby pomagali przedszkolakom sprostać twórczemu wyzwaniu.

„Przedszkolaki uwielbiają kreatywne zabawy. Projekt bardzo im się spodobał. Prace oddają zresztą ich ogromne zaangażowanie”.– komentują nauczyciele.