Wirtualna Wiktoria pełna energii Fido:intelligence dla BuildDesk

przez | 06/05/2009

Zawsze elegancka, miła i uśmiechnięta mimo, że pracuje 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku; jest konsultantem z dziedziny oszczędności energii, certyfikacji i auditingu, służy pomocą, radą i informacją w zakresie narzędzi i rozwiązań dedykowanych osobom związanym zawodowo z analizą, audytem i certyfikacją energetyczną. Taka jest właśnie Wiktoria!

Wiktoria została powołana do wirtualnego życia przez Fido:intelligence (www.fidointelligence.pl) – prekursora i lidera w tworzeniu systemów przetwarzania języka naturalnego ( NLP – Natural Language Processing) dla biznesu w Polsce. Wiktorię spotkać można na stronie niezależnej firmy konsultingowej i doradczej z dziedziny energetyki – BuildDesk (www.builddesk.pl).

Celem projektu zrealizowanego przez Fido:intelligence była optymalizacja komunikacji firmy z osobami odwiedzającymi stronę doradztwa BuildDesk, w tym zwiększenie dostępności treści oraz podniesienie jakości obsługi Klienta na stronie.

Dlatego też, Wiktoria udziela odpowiedzi na pytania wielu osobom jednocześnie, dostosowuje dialog do potrzeb i poziomu językowego rozmówcy, a także – podczas rozmowy z użytkownikiem strony – kieruje zainteresowanych na konkretne podstrony serwisu, m. in. podając przydatne linki.

– Projekt dla BuildDesk jest doskonałym przykładem zastosowania autorskiej  technologii idfine przetwarzającej język naturalny – mówi Wanda Stompór z Fido:intelligence – Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji pozwalają na uzyskanie informacji w formie naturalnego dialogu z uwzględnieniem kontekstu zapytań oraz zapamiętanych cech użytkownika. Wiktoria odpowiada błyskawicznie nawet na złożone pytania, a każda jej  wypowiedź wsparta jest odczytaniem jej przez syntezę mowy Ivo Software oraz odzwierciedlona w ruchach postaci.

Wiktoria zapamiętuje rozmówców i prezentuje charakterystyczny styl komunikacji z poszczególnymi osobami. W przyjazny sposób prezentuje ofertę firmy, potrafi argumentować i przekonywać, a przede wszystkim buduje trwałe relacje z klientem, co w czasach, kiedy klient zwykle musi wyjść pierwszy z zapytaniem do firmy, jest wyjątkowo cenne. Fakt wykazania rzeczywistego zainteresowania osobą trafiającą na stronę www doradztwa BuildDesk wpływa na przewagę konkurencyjną oferty w internecie.

Obok nowoczesnego wizerunku, który Wiktoria wprowadza na strony BuildDesk, istotny jest też wymiar ekonomiczny faktu włączenia jej do zespołu doradztwa.

– Widzimy wymierne korzyści z obecności wirtualnej konsultantki na naszej stronie. Obsługa naszych Klinentów jest szybsza i bardziej spersonalizowana. Wiktoria zmniejsza czas i koszt dotarcia do osób wykazujących zainteresowanie naszą działalnością i ofertą – o projekcie mówi Arkadiusz Dębowy, Product Manager BuildDesk Polska. Jesteśmy przekonani, że wirtualna konsultantka wpłynie na efektywność naszej sprzedaży i na rozpoznawalność marki BuildDesk na rynku.