Widzew Łódź z Deante

przez | 06/05/2009

KS Widzew Łódź S.A. podpisał kontrakt reklamowy z firmą Deante, producentem wyposażenia kuchni i łazienek. Umowa została zawarta w oparciu o wprowadzony ostatnio przez Widzew „Sportowy Pakiet Reklamowy”, którego istotnym elementem – obok reklam – są świadczenia typu hospitality.

W ramach umowy Widzew reklamuje Deante na bandach wokół stadionu, stronie internetowej oraz w formie komunikatów audio nadawanych w trakcie meczów. W ramach świadczeń hospitality Deante otrzymuje pakiety VIP z zagwarantowanymi miejscami na stadionie, ma także możliwość zaproszenia dwóch wybranych piłkarzy na organizowane przez siebie spotkanie, ponad to przedstawiciele firmy mogą uczestniczyć w spotkaniach grupowych z drużyną. Jako partner korzystający z oferty „Sportowego Pakietu Reklamowego” Deante może również na preferencyjnych warunkach wynajmować salę Super VIP Cafe z widokiem na murawę stadionu Widzewa i organizować tam spotkania korzystając z sił eventowych klubu. W ramach kontraktu firma będzie również otrzymywać zdjęcia z meczów zawierające logo oraz może korzystać ze specjalnych zniżek na produkty klubowe. Deante może także posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Klubu w swojej komunikacji marketingowej.

„Nasza propozycja bazująca w części na świadczeniach hospitality spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony reklamodawców. Zapewnia bowiem z jednej strony budowanie znajomości marki, a z drugiej – dostarcza narzędzi, które mogą być wykorzystywane w relacjach biznesowych czy jako element motywacyjny dla pracowników. W Polsce piłka nożna jest najpopularniejszym sportem, a Widzew jest marką samą w sobie. Mimo iż w tym sezonie walczymy o awans do ekstraklasy, niezmiennie znajdujemy się w grupie pięciu najpopularniejszych klubów piłkarskich w Polsce z 1,6 mln kibiców. Co więcej, liczba ta dynamicznie rośnie, co jest m. in. wynikiem działań, jakie podejmujemy jako klub. Tylko w tym roku, dzięki intensywnym  akcjom promocyjnym blisko potroiliśmy sprzedaż karnetów, dzięki czemu mamy pewność, że stadion na każdym meczu będzie w większości zapełniony, co jest bardzo ważne z punktu widzenia oferowanych świadczeń reklamowych. Co więcej, nasze mecze są regularnie transmitowane w TVP i w internecie, co dodatkowo buduje wartość medialną klubu i zwiększa jego atrakcyjność dla reklamodawców” – komentuje Łukasz Łazarewicz, dyrektor marketingu KS Widzew Łódź S.A.