OKNOPLAST-Kraków najbardziej rozpoznawalną marką okien

przez | 06/05/2009

OKNOPLAST-Kraków to najbardziej rozpoznawalna marka okien w Polsce – wynika z badania „Bud Investor Track 2008” przeprowadzonego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

Jak pokazują wyniki badania ”Bud Investor Track 2008”, najpopularniejszym producentem okien w Polsce jest OKNOPLAST-Kraków. Krakowski producent stolarki otworowej był najczęściej wskazywany przez inwestorów indywidualnych z całej Polsce. Rodzimi klienci są dla nas bardzo ważni. Mimo 15 lat obecności na rynku, cały czas się rozwijamy,  dążymy do nasycenia sieci sprzedaży i pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami w naszych produktach. Dlatego wyniki „Bud Investor Track 2008” opierające się na badaniach opinii społecznej mają dla nas znaczącą wartość – powiedział Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu i Reklamy w OKNOPLAST-Kraków.

Badanie „Bud Investor Track 2008”, miało na celu poznanie zachowań inwestorów indywidualnych, którzy są właścicielami domów jednorodzinnych i uczestniczą w procesie wyboru oraz zakupu materiałów budowlanych, w tym stolarki otworowej.

*W badaniu przeprowadzonym w formie wywiadów przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wzięli udział inwestorzy, zamieszkujący w domu wybudowanym w 2007 lub 2008 roku, którego fundamenty nie powstały wcześniej niż w 2000 roku. Respondenci (52,6% mężczyzn i 47,4% kobiet), to w większości osoby z wykształceniem średnim (47,5% respondentów), w wieku od 31 do 40 lat (44,9%).

Badanie było przeprowadzone w okresie od października do listopada 2008 roku.