Nowa kampania „Po prostu” w Fortis Banku i Dominet Banku

przez | 06/05/2009

Pod hasłem „innych haczyków nie mamy…” rusza kampania promująca lokatę „Po prostu”. Zwraca ona uwagę na to, że produkt ma atrakcyjne oprocentowanie, dostępny jest dla wszystkich i to bez żadnych „haczyków”, „gwiazdek”, czy dodatkowych warunków. Kampania obejmie telewizję, internet i placówki banku. Potrwa do końca czerwca.

Depozyt przygotowany wspólnie przez Fortis Bank Polska i Dominet Bank będzie promowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych tj: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych: TVP Info, TVN Style. Uzupełnieniem kampanii ATL jest reklama w placówkach Fortis Banku Polska i Dominet Banku. Platformą komunikacji nowego produktu będzie również internet.

– Oprocentowanie lokaty – o którym mówimy i które aktualnie jest jednym z najwyższych na rynku – dostępne jest dla każdego i to bez żadnych dodatkowych warunków – czyli tak zwanych haczyków. Zbudowaliśmy wokół tego nasz komunikat, a agencja przełożyła to w zabawny sposób na spot reklamowy – tłumaczy Agnieszka Wilczyńska, menedżer komunikacji marketingowej w Fortis Banku Polska. W ten sposób powstała również nazwa Lokata „Po prostu” – dodaje.

Kreacje przygotowała agencja Grey Worlwide. Reżyserem spotu jest Maciej Żak (reżyser takich filmów fabularnych jak: „Ławeczka”, czy „Rozmowy nocą”), a autorem zdjęć – Michał Englert (zdobywca nagrody na festiwalu w Gdyni za zdjęcia do filmu „33 sceny z życia”). Za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia. Planowaniem internetu zajęła się firma Sales&More.

Lokata „Po prostu” to czteromiesięczny produkt depozytowy, którego oprocentowanie wynosi 6,6% w skali roku. Minimalna kwota, którą należy wpłacić na lokatę to 1 tys. zł.