Kingston Technology Europe rozwija Program Partnerski – partnerzy zyskali dostęp do nowych interaktywnych narzędzi

Kingston Technology Europe, spółka zależna Kingston Technology, niezależnego światowego lidera rynku produktów pamięciowych, rozwija swój Program Partnerski oddając do dyspozycji m.in. nowy serwis internetowy wraz z nowymi modułami szkoleniowymi Kingston Academy.

Przebudowany system umożliwia lepszą integrację biznesową partnerów, a nowe interaktywne narzędzia dostosowują się do stale rosnących potrzeb biznesowych partnerów w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Bazując na dotychczasowych doświadczeniach i opiniach partnerów, stworzony został portal umożliwiający kontakt z przedstawicielami firmy Kingston oraz udostępniający wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające marketing i sprzedaż.  Aby w pełni skorzystać z nowego portalu oraz udostępnionych za jego pośrednictwem narzędzi i materiałów szkoleniowych Kingston Academy, dystrybutorzy i sprzedawcy powinni się zarejestrować na stronie internetowej Programu Partnerskiego Kingston Technology pod adresem: www.kingstonpartnerprogram.com

„Dynamiczny rozwój firmy Kingston na rynkach EMEA jest również zasługą stale rozwijające się sieci partnerów biznesowych”, powiedział Gill Taylor, Dyrektor Marketingu na Europę w Kingston Technology. „Naszym głównym celem było stworzenie interaktywnego portalu dla wszystkich partnerów. Ponieważ jesteśmy w 100 proc. skupieni na sprzedaży poprzez kanał dystrybutorów, zależy nam na ich jak najlepszym wsparciu. Rozwój naszych partnerów wprost przekłada się na naszą ekspansję rynkową. Przebudowany portal partnerski z pewnością umożliwi pełniejszą integrację i interakcję firmy Kingston ze wszystkimi partnerami biznesowymi.”

Kingston Academy jest internetowym systemem szkoleniowym, umożliwiającym partnerom firmy Kingston zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi na rynku pamięci oraz zdobywanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przydatnego w sprzedaży i wsparciu technicznym produktów pamięciowych. Od momentu uruchomienia w styczniu 2008 Kingston Academy przeszkoliła już ponad 5,5 tysiąca osób w jednym tylko module poświęconym pamięciom DRAM. Kingston Academy oferuje obecnie sześć modułów szkoleniowych – trzy poświęcone pamięciom DRAM i trzy poświęcone pamięciom Flash, przy czym każdy z modułów zajmuje się innym obszarem tych technologii.

„Kingston Technology jest firmą bardzo otwartą na współpracę z partnerami i przykładającą dużą wagę do jak najlepszej edukacji, tak aby nabywcy pamięci Kingston mogli uzyskać wyczerpującą informację na ich temat oraz profesjonalne wsparcie techniczne. Nowy portal wspierający Program Partnerski, zintegrowany z Kingston Academy, udostępnia w jednym miejscu wszystkie niezbędne narzędzia, informacje oraz materiały szkoleniowe niezbędne w sprzedaży i marketingu produktów Kingston” – powiedział Patryk Abramski, Product Manager w ABC Data.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu