Internetowy sklep lazienki24.pl spełniając oczekiwania klientów otwiera się na sprzedaż zagraniczną

Klientami specjalistycznego sklepu internetowego lazienki24.pl coraz częściej stają się obcokrajowcy, bądź Polacy mieszkający za granicą. Dotychczas były to głównie osoby ze Słowacji, Czech czy Niemiec. Ostatnie, zrealizowane 5 maja 2009 roku, zamówienie poszerzyło jednak listę sprzedaży zagranicznej sklepu o teren Stanów Zjednoczonych.

Do zakupu samochodów, czy produktów spożywczych przez cudzoziemców zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Okazuje się jednak, że na tym nie kończy się ich lista zakupów w naszym kraju. Coraz więcej obcokrajowców i Polaków na obczyźnie kupuje bowiem w Polsce glazurę, terakotę oraz inne elementy wyposażenia łazienki.

Plusy zakupu tych towarów w Polsce, to ich wysoka jakość, a także relatywnie niska cena. Okazuje się, że producenci płytek ceramicznych jak: Ceramika Paradyż, Tubądzin, czy Opoczno cieszą się ogromnym zaufaniem nie tylko w kraju, ale i za granicą, co owocuje rosnącym popytem na te towary. Minus transakcji zagranicznych to wysokie koszty transportu, które w przypadku realizacji zamówienia na teren Stanów Zjednoczonych, wyniosły ponad 400$.

Zadaniem właściciela sklepu jest dostosowywanie się do  potrzeb i oczekiwań  rynku. Po prawie trzech latach działalności sklepu, najwyraźniej przyszedł czas na wejście na arenę międzynarodową, na  której od kilku miesięcy sprzedaż naszych produktów stale rośnie i stanowi już ponad 3% obrotów sklepu- komentuje Artur Gorzewski, właściciel.

Działania sklepu w celu otwarcia się na klientów zza granicy, to w obecnej chwili prace nad wprowadzeniem dwóch dodatkowych wersji językowych strony internetowej- angielskiej i słowackiej. Następnymi krokami będą: zwiększenie możliwości transportowych firmy na tereny poza granicami Polski, oraz rozpoczęcie działań marketingowych na terenie Słowacji, gdzie, od przystąpienia do strefy euro, ilość zamówień gwałtownie wzrosła.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu