Agencja interaktywna Adv.pl i TP mieszają konia z kretem

przez | 06/05/2009

„W 1499 roku, w Hamburgu, szalony wynalazca Martin Alleszuzammen, rzekomy kuzyn od strony matki sąsiada Leonarda da Nici, skonstruował maszynę do łączenia… Po śmierci wynalazcy słuch o niezwykłej maszynie zaginął. Dopiero ponad 500 lat później Naukowiec Ignacy Siemięsza odnalazł ją pod Wrocławiem…”

Tak właśnie zaczyna się pasjonująca historia niebywałej maszyny oraz niezwykle zdolnego naukowca, który bardzo „namieszał” na rynku telekomunikacyjnym.

Pomysł na projekt marketingowy SieMiesza.pl powstał w agencji interaktywnej Adv.pl na zlecenie Telekomunikacji Polskiej. Witryna w niecodzienny sposób komunikuje promocyjny pakiet Neostrady i Telewizji.

„Internauta nie ma do czynienia z przekazem typu „kup teraz taniej” lub „z nami życie jest prostsze”. W zamian za to poznaje historię „maszyny mieszającej” i zabawnego Profesora Ignacego Sięmięsza. To właśnie ta zabawna historia wprowadza go w świat marki oraz promowanego produktu – mówi Przemysław Pawlak, Video & Motion Production Manager w Adv.pl.

Komunikację na WWW wspiera kampania internetowa wykorzystująca formaty video. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge:CIA.