Agencja GoldenSubmarine dla marki Skoda

przez | 06/05/2009

Wystartował portal informacyjny dla dziennikarzy (prportal.skoda-auto.pl) poświęcony marce Skoda. Jego twórcą jest agencja interaktywna GoldenSubmarine.

Serwis dla dziennikarzy zawiera wszystkie niezbędne materiały dotyczące marki Skoda, między innymi informacje merytoryczne dotyczące historii marki i poszczególnych modeli Skody. Informacje tekstowe uzupełnione zostały materiałami ilustracyjnymi – zdjęciami oraz filmami. W serwisie dostępne są także opisy wszystkich modeli Skody, przeznaczonych dla dziennikarzy do testowania w ramach tzw. parku dziennikarskiego. Specjalny film instruktażowy umieszczony na stronie pokazuje w jaki sposób można dokonać rejestracji, oraz do jakich informacji mają dostęp dziennikarze.

Akcja informująca dziennikarzy o uruchomieniu specjalnego portalu przeznaczonego tylko dla nich, przybrała formę  oryginalnego mailingu kreatywnego. Zaproszenie do odwiedzenia strony dziennikarze otrzymali w formie czekolady. Na jej wierzchu wytłoczono napis: www.glodinformacji.pl. To adres strony, na której zamieszczono atrakcyjny, animowany komiks. Jego fabuła nawiązywała do swoistego „głodu informacji”, jaki mogą odczuwać dziennikarze. Przedstawiała perypetie dziennikarza zmagającego się z kolejnymi przeciwnościami losu utrudniającymi mu pracę nad stworzeniem artykułu. W ostatniej scenie komiksu – w nawiązaniu do wysłanej dziennikarzom przesyłki – bohater sięga po czekoladkę, na której odczytuje adres strony internetowej. Otrzymuje tym samym dostęp do portalu, w którym znajduje wszystkie informacje niezbędne do przygotowania artykułu. Hasło kampanii „zaspokajaj swój głód informacji – kiedy chcesz i ile chcesz” oznacza dla dziennikarza nieograniczony dostęp do materiałów prasowych (tekstów, zdjęć w wysokiej rozdzielczości, opisów, kalendarza wydarzeń, filmów wideo itp.), z których od tej pory może bez ograniczeń korzystać.

http://prportal.skoda-auto.pl/

http://www.glodinformacji.pl/