Znani i lubiani dołączają do akcji „Nie kupuj 3”

przez | 05/05/2009

Akcja niekupuj3.pl zainicjowana przez agencję reklamową Bed & Breakfast należąca do Piotra Mateckiego i Suzan Giżyńskiej zyskuje coraz więcej sympatyków. Do grona osób nie jedzących jajek z kodem numer 3, czyli pochodzących z chowu klatkowego dołączyli: Magdalena Różczka, Kasia Kowalska, Reni Jusis, Katarzyna Skrzynecka, Karolina Muszalak, Krzysztof Globisz, Marcin Kwaśny, Krzysztof Ibisz.

Robert Makłowicz z aprobatą dołączył się do kampanii, jak stwierdził – Świetny pomysł. Humanitarne traktowanie zwierząt jest oczywiście ważne, ale smak również – a zerówki i jedynki są po prostu lepsze – wyjaśnia

Do akcji włączają się także właściciele sklepów. W kampanię społeczną przeciwko chowowi klatkowemu włączyli się: Piotr Jarecki – właściciel sklepu Livingfood, Mateusz Pycia, właściciel sklepu Znatury – Jest to świetny pomysł, na który czeka mnóstwo osób –  mówi. Arkadiusz Szymczak, właściciel sklepów Specjał Wiejski, bioekspert Jerzy Kosmala, a także Piotr Znaniecki – ze „Stowarzyszenia na rzecz ekorozwoju Agro Group” również podpisują się pod akcją. Biokurier umieści banery i notki B&B związane z akcją na swojej stornie WWW.

-Kampanią społeczna „Nie kupuj 3” ma na celu uświadomienie konsumentom, jaki ból i cierpienie kryje się za kodem numer 3 na jajku – mówi Suzan Giżyńska

-Okazuje się, iż 80% społeczeństwa nie wiedziało co oznacza chów klatkowy, czego dowodem są liczne wpisy na forach „ Co oznacza kod 3?”, „Pierwszy raz słyszę o jajkach z chowu klatkowego”. W Polsce, niewygodne tematy są tematami tabu, miejmy nadzieję, że „Nie kupuj 3” nauczy społeczeństwo głośno sprzeciwiać się okrucieństwu – wyjaśnia Piotr Matecki.