SANYO -72% wzrost sprzedaży w Polsce w pierwszym kwartale 2009 roku (1.228 szt.), awans na drugie miejsce (z 4 w całym 2008) i 11,5 % udział w rynku – według raportu kalifornijskiej firmy badawczej – Pacific Media Associates

przez | 05/05/2009

Według raportu amerykańskiej firmy badawczej w pierwszym kwartale 2009 roku SANYO sprzedało w Polsce 1.228 szt. projektorów multimedialnych co oznacza 72% wzrost w stosunku do pierwszego kwartału 2008 roku – sprzedano wówczas 712 szt.

Wynik ten plasuje SANYO na drugim miejscu w Polsce, z 11,5% udziałem w całym rynku. To rewelacyjny wynik także dlatego, że w tym czasie cały polski rynek projektorów odnotował 2,3% spadek sprzedaży – łącznie, w pierwszym kwartale 2009 roku  sprzedano w Polsce 10.683 projektory.

Dla przypomnienia, 2008 rok SANYO zamknęło sprzedażą 4171 szt. projektorów i awansowało na 4 miejsce (z 6), uzyskując 7,6 % udział w polskim rynku (w 2007 wynosił on 6,3%).

Głównym dystrybutorem projektorów SANYO w Polsce jest: Vidis Sp. z o.o. http://www.vidis.pl.