Ruszył Konkurs Biuletynów Firmowych 2009

przez | 05/05/2009

Dziewiąta edycja Konkursu branży custom publishing rozpoczęła się 5 maja. W tym roku organizatorzy przewidzieli, wzorem poprzedniego roku, kolejne nowości. Wśród nich nowe wyróżnienie oraz innowacyjny pakiet doradczy. Termin nadsyłania prac mija 25 czerwca, a udział w Konkursie, jak co roku, jest bezpłatny.

konkursNa uczestników Konkursu czeka zupełnie nowe wyróżnienie Zdjęcie Roku, o którym zdecydują internauci w głosowaniu. Natomiast wyróżnienia: Layout Roku, Tekst Roku i Okładka Roku zostaną przyznane również w kategorii elektronicznej. Dodatkowo zgłaszający prace do tegorocznej edycji mają łatwiejsze zadanie, gdyż ograniczono wymóg liczby prac i koniecznego czasu ukazywania się gazet zgłaszanych na Konkurs.

Ciekawą innowacją jest pakiet doradczy dla uczestników Konkursu, który umożliwia zamówienie indywidualnej strategii rozwoju biuletynu, przygotowanej przez specjalistów Agape, a w niej m.in.: propozycje układu i wielkości poszczególnych działów i ich zawartości, propozycje tematyczne, uwzględniające oczekiwania grupy docelowej biuletynu i cele stawiane przed publikacją. Rozszerzone zostały również dotychczasowe pakiety doradcze: szczegółowych informacji statystycznych i analiz Jury.

– Konkurs rozwija się dynamicznie, o czym świadczy aż 9 nowości w tej edycji. Wprowadzone zmiany i udogodnienia dla uczestników są odpowiedzią na ich oczekiwania. Mamy nadzieję, że zwłaszcza pakiety doradcze przyczynią się do poprawy jakości wydawanych tytułów i standardów całej branży custom publishing w Polsce – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji doradczej i wydawniczej Agape, organizatora Konkursu.

Prace w tegorocznej edycji Konkursu oceni Jury w składzie:

  • Małgorzata Markowska, Account Director Agencji Fleishman-Hillard;
  • Dorota Chruściel-Dziekańska, Corporate&Brand PR Unit Head Agencji Alert Media;
  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape;
  • Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape;
  • dr Artur Krajewski, wykładowca ASP, malarz, grafik, rysownik;
  • Dariusz Frączek, dyrektor ds. sprzedaży w Drukarni Art-Print;
  • Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.

W Konkursie Biuletynów Firmowych 2009 mogą brać udział magazyny wydawane tradycyjnie (w wersji papierowej) w dwóch kategoriach: biuletyn wewnętrzny i biuletyn zewnętrzny, a także biuletyny wydawane w formie elektronicznej w kategorii biuletyn elektroniczny.

Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia biuletynu na Konkurs, znajdują się w na stronie http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html.

Zwycięzcy otrzymają nagrody przekazane przez Organizatora, Sponsorów i Patronów. Dodatkowo zostaną przyznane wyróżnienia: Layout Roku, Tekst Roku, Okładka Roku i Zdjęcie Roku.

Partner Konkursu:
Centrum Jakości Prasy Firmowej – miejsce, w którym mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.

Sponsorzy Konkursu:
SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
TPD – firma zajmująca się wsparciem doradczym oraz produkcją materiałów reklamowych dla firm, istniejąca od 1998 roku.
PhotoQuest – pracownia fotograficzna, zajmująca się m.in. fotografią reklamową.

Patroni medialni:
„Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Brief.pl”, „Marketing przy kawie” i „Vidart”.

Patroni wspierający:
„Signs.pl”, „MediaFM.net”, „Wortal DTP”, „MediaNews”, „Świat Druku”, „PrintPartner”, „Pro-Kreacja” i „Medialine”.