Multipakiety – nowa oferta biura reklamy Axel Springer Polska

przez | 05/05/2009

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadza w maju nowe oferty pakietowe. Multipakiet Standard i Multipakiet ASP to propozycje łączące możliwości reklamy prasowej z reklamą w serwisach internetowych wydawcy.

Nowa oferta obejmuje dwa rodzaje pakietów. Multipakiet Standard to połączenie reklamy w wybranym tytule codziennym wydawcy – DZIENNIKU, FAKCIE, Przeglądzie Sportowym oraz powiązanym z nim serwisie internetowym: Dziennik.pl. eFakt.pl lub Sports.pl. Przykładowa oferta obejmuje emisję reklamy full page lub junior page w DZIENNIKU wraz z jednodniową kampanią w serwisie Dziennik.pl w cenie od 47 500 zł netto. Dzięki takiemu rozwiązaniu reklamodawca uzyskuje zwiększoną efektywność swojego przekazu nawet o 58 proc. (GC: All 15+)

Kolejną nowością biura reklamy jest Multipakiet ASP, który oferuje kampanię reklamową we wszystkich dziennikach wydawcy oraz emisję reklam we wszystkich serwisach internetowych Axel Springer Polska. Reklamy prasowe w Multipakiecie ASP planowane są w ramach modelu PressPower oferującego reklamę tego samego dnia, w tym samym formacie w czterech dziennikach wydawcy. Emisja reklam w serwisach internetowych oparta jest z kolei o model ROS – Run on Site – gwarantujący maksymalizację zasięgu. Przy tym modelu reklamodawca uzyskuje zwiększenie zasięgu połączonej kampanii prasowo-internetowej o 19 proc. (GC: All 15+)

„Nowa oferta pozwoli klientom zintensyfikować dzienne dotarcie do grup docelowych. Współoglądalność serwisów internetowych i wydań drukowanych wynosi około 5 procent, jest więc dość niska, dlatego Multipakiety to doskonała możliwość zwiększenia zasięgu kampanii reklamowych” – mówi Rafał Grudowski, zastępca dyrektora Biura Reklamy Prasy Codziennej.

Multipakiet Standard i Multipakiet ASP dostępne są w ofercie Axel Springer Polska od poniedziałku 4 maja. Sprzedażą pakietów zajmuje się Biuro Reklamy Prasy Codziennej wydawcy.