„Philips, oczywiście” – strefa testowania w Polsce

przez | 05/05/2009

Dział Philips Consumer Lifestyle rozpoczął agresywną międzynarodową kampanię pokazującą wyższość produktów Philips nad konkurencją. W specjalnie utworzonej strefie pod Warszawą konsumenci będą mogli osobiście przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.  W dniach 15-17 maja 2009 w warszawskim centrum handlowym M1 powstanie Philips Test Zone.

Specjalnie utworzone strefy testowania Philips ustawione będą w siedmiu miastach Europy. Akcja rozpoczęła się 23 się kwietnia w Sztokholmie w Szwecji. Następnie strefy testowania Philips zostaną zbudowane w Holandii, Polsce (15-17 maja), Belgii, Hiszpanii, Włoszech. Akcja zakończy się w połowie czerwca w Paryżu. Konsumenci będą mogli przetestować produkty z asortymentu działu Consumer Lifestyle Philips, takie jak: telewizory, ramki cyfrowe, odtwarzacze MP3/MP4, bezprzewodowe słuchawki, kina domowe, odkurzacze, żelazka, golarki, suszarki, depilatory  i wiele innych.

Dodatkowo użytkownicy Philips na specjalnie przygotowanej stronie Philips Test Zone będą mogli zamieszczać własnoręcznie nakręcone filmy i dzielić się swoimi doświadczeniami z produktami Philips z innymi użytkownikami.

Globalna kampania „Philips Oczywiście” rozpoczęła się 23 kwietnia od In-Store Excellence Day. Tego dnia w 36 krajach, ponad 4000 pracowników Philips dostarczyło do wybranych sieci handlowych kreatywne i przyciągające wzrok materiały promocyjne z hasłem kampanii „Philips, oczywiście”. Globalnej kampanii towarzyszy intensywna akcja medialna obejmująca telewizję, serwisy online, PR i drukowane środki przekazu. Jest to największa w historii kampania Philips, która ma na celu pokazanie, że produkty Philips nadal są najlepszym wyborem dla konsumentów, poprzez zwrócenie uwagi i bezpośrednie porównanie z konkurencją.

Więcej informacji na temat Philips i możliwości testowania produktów na  stronie http://www.ofcourse.philips.com/pl/

Niezależny test GfK

W czasie testu konsumenckiego przeprowadzonego w całości przez Gfk przetestowane zostały produkty z 5 różnych kategorii. W badaniu wzięło udział 550 konsumentów.

Test (jeden do jednego) wyniki:

  1. Telewizor (42PFL9803H/10) – ponad 80% badanych wybrało jakość obrazu Philips. Konkurencja uzyskała mniej niż 20 % głosów.
  2. Zestaw kina domowego DVD SoundBar (Philips HTS8140/12) – 71% badanych oceniło najlepiej jakość dźwięku przestrzennego Philips, w czasie gdy konkurencyjny model otrzymał 29% głosów.
  3. GoGear SA5285, cyfrowy odtwarzacz MP3 – 70% ankietowanych preferowało słuchanie muzyki na Philips GoGear MP3, a na odtwarzaczu konkurencji tylko 30%.
  4. Ramka do zdjęć z wyświetlaczem LCD (Philips 8FF3CME 8”) – produkty z tej kategorii testujący oceniali na podstawie jakości zdjęcia i naturalnego odcienia skóry. 62% badanych oceniło najlepiej jakość zdjęcia w ramce Philips 8FF3CME w porównaniu z modelami konkurencji. Ten sam model Philips został najwyżej oceniony przez testujących pod względem naturalnego odcieniu skóry. Philips otrzymał 61% głosów, w czasie gdy konkurencyjny model 39%.