Współpraca z ALMĄ

przez | 04/05/2009

Gazetka produktowo-sprzedażowa to jedno z kluczowych narzędzi  komunikacji z konsumentem dla każdej sieci handlowej. Tego typu nośnik, prócz spełniania funkcji informacyjnych powinien również skutecznie ilustrować wartości marki.

Odświeżenia i poprawienia wizerunku gazetki promocyjnej Sieci Delikatesów „Alma” podjęła się Agencja Reklamowa EPOKA z Krakowa. Agencja skupiła się na wykreowaniu oryginalnego, atrakcyjnego dla wymagającego klienta Almy komunikatu wizualnego – stworzenie czytelnych, podziałów i planów w kompozycji gazetki, określenie charakterystycznej, eleganckiej formy fotografowania i prezentacji produktów.

W ślad za gazetką EPOCE powierzono również zaprojektowanie mającego periodycznie ukazywać się Katalogu Win.Zmiana wizerunków podstawowych materiałów informacyjno/promocyjnych jest kolejnym  etapem budowania konsekwentnej i spójnej platformy komunikacyjnej marki Alma.