Velvet po raz kolejny z POS Media Poland

przez | 04/05/2009

Kimberly-Clark po raz kolejny powierzył przeprowadzenie kampanii reklamowej liderowi w branży reklamy In-store – firmie POS Media Poland. Akcja promująca nowe, niezwykle chłonne i bardzo mocne ręczniki papierowe marki Velvet, najbardziej lubianej przez Polaków, stanowi znaczące wsparcie dla nowego portfolio produktu.

Tegoroczne nowości wprowadzone przez Kimberly-Clark w kategorii ręczników papierowych to m.in. Velvet choose–a-size umożliwiający, dzięki częstszej perforacji, oszczędniejsze użytkowanie ręcznika, Velvet Najdłuższy, a także Velvet Jumbo zawierający 400 wyjątkowo długich listków.

Kimberly-Clark chcąc zmienić także sposób komunikacji marki – z racjonalnej na emocjonalną tym razem zdecydował się na przeprowadzenie akcji z wykorzystaniem naklejek doprowadzających, które gwarantują doskonałą łączność z konsumentem. Główna naklejka, kreacja z wykrojnika, to błękitny, uśmiechnięty i wzbudzający sympatię Słonik, stanowiący nową ikonę ręczników papierowych Velvet, który poprzez krople wody doprowadza klienta prosto do półki z produktem.

– Nowe opakowania ręczników Velvet rzucają się w oczy i przyciągają uwagę, a ich ikona – niebieski Słonik – wzbudza sympatię. Wierzymy, że podbije także serca Polaków. – mówi Marcin Dmowski, Marketing Manager (Family Care) w Kimberly-Clark.

Kampania obejmuje swym zasięgiem hipermarkety sieci Real, obsługiwanej na wyłączność przez POS Media Poland, oraz hipermarkety TESCO na terenie Polski. Akcja promocyjna potrwa do połowy maja.