Best Bar Tour – Podróż z Carlsbergiem

przez | 04/05/2009

Już od maja b.r. marka Carlsberg rozpoczyna wielką akcję promocyjną Best Bar Tour, która potrwa do końca sezonu letniego. Konsumenci biorący udział w loterii mają szansę przeżyć ekscytującą przygodę z Carlsbergiem w najciekawszych barach świata i wygrać tysiące atrakcyjnych barowych gadżetów.

W Polsce na czas promocji przygotowano limitowane opakowania Carlsberga – pierwszą w Polsce puszkę z nadrukiem wysokiej rozdzielczości.

Mechanizm promocji jest niezwykle prosty. Aby wziąć udział w akcji Carlsberga wystarczy kupić dowolny produkt marki Carlsberg, oznaczony charakterystycznym stemplem promocyjnym Best Bar Tour. Pod kapslami butelek Carlsberga należy szukać specjalnej ikony komunikującej nagrodę wraz z unikalnym kodem, lub pod kluczykiem puszki: napisu z nazwą nagrody i odpowiednim kodem. Aby otrzymać wygraną nagrodę, należy zatrzymać oryginalny kapsel lub kluczyk i w terminie do 31 sierpnia b.r. wysłać sms-em znaleziony kod wraz z danymi osobowymi na numer telefonu: 70780. W przypadku wygrania nagrody głównej – podróży należy dodatkowo wysłać organizatorowi konkursu, w terminie do 14 dni od czasu wysłania sms-a z danymi, oryginalny kluczyk lub kapsel.

Zakup dowolnej butelki, puszki lub wielopaku piwa Carlsberg to wielka szansa na wygranie niezwykle atrakcyjnej nagrody głównej – podróży do prawdopodobnie najlepszych barów na świecie dla szczęśliwego wygranego i dwójki jego przyjaciół. Każdy z barów, które odwiedzą zwycięzcy ma swój unikalny charakter plażowy, sportowy i miejski.

Każdy zakupiony Carlsberg to także szansa na wygraną gadżetów Carlsberga takich jak: barowe breloki, unikalne, grawerowane zestawy szklanek Carlsberga, czy wyjątkowe mini lodówki.

Na osoby, które nie znajdą nagród pod kapslem lub kluczykiem czekają dodatkowe atrakcje na serwisie internetowym www.carlsberg.pl. Konsumenci, wykorzystując kody znalezione przy opakowaniach, będą mogli po zalogowaniu się na stronie wygrywać gadżety barowe, brać udział w ciekawych grach, zabawach, czy interaktywnych podróżach barowych z Carlsbergiem.

„Mamy nadzieję, że nasza akcja Best Bar Tour okaże się niesamowitą przygodą dla naszych konsumentów. Każdy z nich kupując Carlsberga ma szansę poznać uroki prawdopodobnie najlepszych barów plażowych, piłkarskich i miejskich na świecie. W sumie do wygrania są 3 podróże, w które wygrani mogą wybrać się w towarzystwie dwójki swoich przyjaciół i przeżyć prawdopodobnie najbardziej emocjonującą przygodę. – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.

Na czas promocji na rynku pojawią się nowe, limitowane opakowania Carlsberga w barowej szacie graficznej. Nowa puszka będzie wyróżniać się niespotykaną dotąd w Polsce wysoką rozdzielczością druku, co podkreśla doskonały design puszki. Promocyjne butelki będą z kolei zdobione dwustronną, spójną graficznie z nową wizualizacją, odklejaną krawatką, na której rewersie znajduje się opis mechanizmu promocji.

Dodatkowo Carlsberg wprowadził sygnowaną znakiem Best Bar Tour specjalnie dedykowaną serię multipaków piwa Carlsberg, kryjących ciekawe niespodzianki dla konsumentów m.in. przewodniki po „prawdopodobnie najlepszych barach na świecie” wydane we współpracy z Wydawnictwem Pascal oraz inne promocyjne upominki, takie jak unikatowe szklanki, czy ręczniki barowe. Limitowana seria multipaków Carlsberga z upominkami będzie dostępna w wybranych sklepach kanału nowoczesnego.

Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego opakowań Carlsberga oraz materiałów POS jest ADtomic Communications.

Promocja komunikowana będzie na opakowaniach piwa Carlsberg, materiałach POS, na stronie www.carlsberg.pl oraz na nowej witrynie internetowej stworzonej specjalnie na czas trwania akcji promocyjnej www.bestbartour.pl.