UPC dziękuje Klientom za 3 lata z 3 usługami – Ruszyła akcja lojalnościowa UPC Polska 3×3

Tagi:

UPC Polska rozpoczęło nowy program lojalnościowy pod hasłem „3×3”. Swoją nowatorską akcję UPC adresuje do wszystkich klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z pakietu 3 usług: telewizji, internetu i telefonu. Celem akcji jest podziękowanie i nagrodzenie klientów UPC za staż abonencki. W ciągu roku przeprowadzone zostaną 3 edycje akcji “3×3”: dziecięca, muzyczna i filmowa. Do pierwszej edycji dołączyli nadawcy wszystkich programów dziecięco-młodzieżowych dostępnych w bogatej ofercie operatora. W ramach programu 3×3 każdy jubileuszowy klient będzie mógł wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami sponsorowanymi przez nadawców. W pierwszym, wiosennym etapie główną nagrodą jest wycieczka do Londynu dla 4 osób. Z okazji tego szczególnego jubileuszu UPC Polska przygotowała również specjalną ofertę dla swoich lojalnych klientów.

Klienci świętujący 3 urodziny korzystania z 3 usług UPC otrzymają zaproszenie do jednej z trzech edycji konkursu, które odbędą się w tym roku. Pierwsza edycja akcji „3×3” o nazwie „Kids”, która właśnie wystartowała jest sponsorowana przez kanały dziecięce dostępne w bogatej ofercie cyfrowej UPC. Dwie kolejne edycje akcji lojalnościowej “3×3” odbędą się w jeszcze w tym roku. Letnia edycja będzie poświecona muzyce i przygotowywana zostanie wspólnie z MTV Polska. Na jesieni wystartuje filmowa edycja konkursu przygotowywana we współpracy z kanałami filmowymi i rozrywkowymi dostępnymi w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC Polska.

Dzięki współpracy wszystkich nadawców, którzy na co dzień konkurują ze sobą i walczą o każdego widza udało się zjednoczyć wysiłki, aby wspólnie przygotować nagrody dla tych, którzy są dla nas wszystkich najważniejsi – dla dzieci. Konkurs ucieszy nie tylko dzieci, ale również wszystkich dorosłych, którzy pielęgnują w sobie dziecięcą radość.

W sumie tegoroczna akcja „3×3” obejmie niemal 30% wszystkich klientów potrójnej usługi UPC. Każda z objętych akcją osób otrzyma w pierwszej kolejności dedykowany list z zaproszeniem do zabawy.

Pierwsza edycja akcji „3×3” o nazwie „Kids”

„Kids” – to nazwa pierwszej edycji akcji „3×3” zorganizowanej przez UPC Polska. Przygotowana została przez operatora wspólnie ze wszystkimi kanałami dziecięco-młodzieżowymi, dostępnymi w bogatej ofercie UPC, z myślą o najmłodszych widzach. Sponsorami pierwszej edycji jubileuszowego konkursu akcji 3×3 są: Cartoon Network, Boomerang, Nickelodeon, Da Vinci Learning, Jetix i Jetix Play, JimJam, MiniMini, ZigZap/Hyper  oraz Baby First TV.

Do wygrania jest kilkaset unikatowych nagród, które umożliwią dzieciom przeniesienie się do świata bajek i fantazji. Główną nagrodą w konkursie jest wycieczka do Londynu dla 4 osób, ufundowana przez nadawcę Cartoon Network i Boomerang. Laureat nagrody głównej otrzyma nie tylko przelot i zakwaterowanie, ale również zestaw atrakcji, m.in. zwiedzanie stolicy Wielkiej Brytanii oraz bilety na przedstawienie Scooby Doo and The Pirate Ghost na scenie teatru Hammersmith Apollo, które odbędzie się podczas październikowego weekendu 16-18.10.2009. Ponadto, uczestnicy konkursu mogą wygrać niemal czterysta unikatowych prezentów i upominków, wśród nich: przenośne odtwarzacze DVD od Cartoon Network i Boomerang, zestawy odkrywcy do DaVinci Learning, cyfrowe aparaty fotograficzne od Baby First TV, konsole Nintendo Wii wraz z grą SpongeBob SquarePants featuring Nicktoons: Globs Of Doom od Nickelodeon. Na zwycięzców czeka także wiele unikalnych zestawów upominkowych od: JimJam, Jetix i JetixPlay, Nickelodeon, MiniMini, Da Vinci Learning, ZigZap/Hyper.

Każdy jubileuszowy Klient otrzyma od UPC list z podziękowaniem za lojalność oraz zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączony będzie także zestaw upominków od sponsorów: linijka ze  SpongeBobem Kanciastoportym, naklejki Boomerang oraz ramki do zdjęć z magnesem od JimJam.

Reguły rozpoczynającej się właśnie zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy Klient, który do 31 maja 2009 wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z nagród.

Kanały dziecięco-młodzieżowe dostępne w analogowym Okienku UPC

Specjalnie z myślą o najmłodszych, podczas trwania konkursu, w analogowym Okienku UPC1 dzieci będą mogły obejrzeć wszystkie programy dziecięce dostępne na co dzień wyłącznie w Telewizji Cyfrowej UPC takie jak: Da Vinci Learning, Boomerang, Nickelodeon, Baby First TV oraz nadawane całodobowo JimJam i Cartoon Network. Każdy z kanałów będzie dostępny dla widzów przez 7 kolejnych dni aż do 8 czerwca br.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu