netPR.pl i technologie wideo na VIII Kongresie PR – podsumowanie

przez | 30/04/2009

Zakończył się VIII Kongres Public Relations w Rzeszowie, którego partnerem tradycyjnie już była firma netPR.pl. W tym roku akcentowała swoją obecność technologiami wideo w komunikacji.Kongres PR był okazją do pierwszego szerokiego zaprezentowania polskiej branży public relations rozwijanych przez firmę technologii przekazu wideo w Internecie.

Podczas kongresu netPR.pl przygotowywał relacje filmowe, które były udostępniane innym mediom poprzez wykorzystanie oferowanych przez firmę technologii biur prasowych. Realizował też transmisje dwóch paneli: Przeglądu Filmów Korporacyjnych MEDIAL 2009 oraz debaty „Relacje inwestorskie szansą w okresie dekoniunktury”. W przypadku transmisji dotyczącej relacji inwestorskich liczba uczestników debaty w Internecie przekroczyła liczbę osób zgromadzonych na sali.

Na charakterystycznym stoisku wyposażonym w profesjonalny sprzęt wideo uczestnicy kongresu mieli możliwość szczegółowego, przedpremierowego zapoznania się z nową usługą, która ma spowodować, że witrynach wiodących polskich agencji PR i firm już wkrótce pojawią się wirtualne centra konferencyjne.