„Echo Miasta” nr 1 wśród tytułów bezpłatnych w Poznaniu

Media4mat informuje, że od dzisiaj poznańskie wydanie gazety Echo Miasta zwiększa swój czwartkowy nakład do 71 000 egzemplarzy. Będzie to najwyższy nakład wśród wydań magazynowych wszystkich bezpłatnych tytułów ukazujących się w Poznaniu.

W związku z rozwojem wielkopolskiego oddziału gazety, obowiązki Kierownika Biura Reklamy Echo Miasta w Poznaniu objął Dawid Sałanowski.

„Wzrost nakładu jest elementem strategii sukcesywnego zwiększania zasięgu naszego tytułu w największych miastach Polski.” – mówi Rafał Madyński, Kierownik Działu Marketingu Media4mat.

O rozwoju poznańskiego wydania świadczą również zmiany w lokalnym Biurze Reklamy. Obowiązki kierownika objął w Poznaniu Dawid Sałanowski, związany z Media4mat od dwóch lat. Ostatnio pracował na stanowisku Managera ds. kluczowych klientów.

Echo Miasta to sieć gazet miejskich ukazujących się dwa razy w tygodniu w 7 największych aglomeracjach Polski. Łączny nakład poniedziałkowego wydania to 175 000 egzemplarzy, a nakład czwartkowy to 509 000. Według danych potwierdzonych przez Expert Monitor wpływy reklamowe wydawcy za I. kwartał br. w stosunku do roku ubiegłego utrzymują się na stałym poziomie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu