SportBusiness Group wchodzi na polski rynek

przez | 29/04/2009

SportBusiness Group – największy globalny dostawca wiedzy i informacji dla biznesu sportowego – otwiera się na polski rynek marketingu sportowego. Do tego kroku brytyjską firmę zachęciła perspektywa rozwoju branży w Polsce w obliczu Euro 2012.

SportBusiness Group od lat dostarcza najwyższej jakości informacje, narzędzia i rozwiązania dla branży marketingu sportowego. Jest m.in wydawcą prestiżowego branżowego magazynu – SportBusiness International, portalu www.sportbusiness.com oraz organizatorem cenionych międzynarodowych spotkań i konferencji. Z produktów i usług firmy korzystają czołowe organizacje sportowe i sponsorzy sportu na całym świecie.

Partnerem SportBusiness Group w Polsce będzie Sport & Business Foundation – znana agencja marketingu sportowego działająca w obszarze konsultingu i doradztwa dla sportu i biznesu oraz organizator największego corocznego spotkania branży w kraju – Dni Marketingu Sportowego.

Shona ODonnell, menedżer ds. marketingu w SportBusiness Group, komentuje: “Jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy ze Sport & Business Foundation na szybko rosnącym polskim rynku marketingu sportowego. W ostatnich latach zdobyliśmy pozycję czołowego dostawcy usług dla kluczowych globalnych graczy w branży sportowej. Teraz z zapałem podejmiemy się wspierania rozwoju sektora biznesu sportowego w Polsce poprzez zaoferowanie mu produktów, które zdobyły międzynarodowe uznanie”.

„Działania SportBusiness Group są dowodem na to, że przed Euro 2012 Polska ma szansę znaleźć się w centrum uwagi największych firm i agencji kształtujących rynek marketingu sportowego. To pozytywna wiadomość dla całego polskiego środowiska sportu i biznesu” – podsumowuje Krzysztof Kropielnicki, Wiceprezes Zarządu w Sport & Business Foundation.