LOGICSEARCH uczestnikiem szkolenia Google w Dublinie

Broker SEM LOGICSEARCH wziął udział w pierwszym europejskim szkoleniu Google dla Agencji.

Trzydniowe szkolenie odbyło się w ubiegłym tygodniu w siedzibie Google w Dublinie. Zakres warsztatów obejmował m.in. zaawansowaną optymalizację kampanii w wyszukiwarkach, kampanii kontekstowych czy szczegółową obsługę systemu Google Analytics i AdWords Editor. Uczestnicy szkolenia mieli możliwość poznania Google Teamu, co pozwoliło na szczegółowe omówienie kwestii związanych z budowaniem efektywnych kampanii SEM.

„Marketing w wyszukiwarkach rozwija się niezwykle prężnie, dlatego nieustanne poszerzanie wiedzy w tym zakresie jest niezbędne do przeprowadzania efektywnych kampanii. Dzięki wiedzy zdobytej podczas szkolenia jesteśmy w stanie realizować jeszcze bardziej zaawansowane i profesjonalne działania reklamowe na szeroką skalę” – mówi uczestnik szkolenia Marcin Bogdański, SEM Manager w LOGICSEARCH.

W szkoleniu wzięły udział agencje m.in. z Niemiec, Polski, Hiszpanii, Francji, Włoch, Czech i Turcji. Uczestnicy otrzymali oficjalne zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia. Wszyscy pracownicy LOGICSEARCH dysponują także certyfikatami kwalifikowanych konsultantów programu Google Advertising Professional przyznawanymi w dowód ich wiedzy i profesjonalizmu w zakresie zarządzania i optymalizacji kampaniami SEM/SEO w systemie AdWords. Ponadto LOGICSEARCH należy do wąskiego grona agencji, które posiadają certyfikat Google Qualified Company.

LOGICSEARCH oferuje swoim klientom planowanie, realizację, optymalizację oraz analizę wyników kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarkach i wszystkich dostępnych na rynku systemach reklamy kontekstowej. Ofertę agencji uzupełniają usługi związane z SEO. LOGICSEARCH daje swoim klientom więcej możliwości niż „standardowe” kampanie AdWords – wykorzystując fakt, że jest częścią grupy ARBOinteractive może zaproponować ciekawe strategie łączące kampanie w wyszukiwarkach z kampaniami odsłonowymi. Ta synergia pozwala na rozbudowane działania – wykorzystujące np.: mechanizmy retargetingu behawioralnego, które są niedostępne dla konkurencji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu