Agencja Hypermedia wspiera działania marki adidas.

przez | 29/04/2009

Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
Tocząca się kampania przebiega pod hasłem „Nasz dom jest twoim domem… wpadnij na imprezę” („Celebrate orginality”) i skierowana jest do młodych ludzi w wieku 18-25 lat, mieszkańców dużych miast. Celem działań reklamowych jest promocja najnowszej kolekcji marki adidas Originals.

Komunikacja kampanii integruje się wokół konkursu realizowanego na portalu O2.pl. Internauci, maja możliwość umieszczenia filmu promującego markę adidas, który osobiście nakręcili. W ramach portalu O2.pl stworzona została specjalna sekcja konkursowa http://adidas.o2.pl. Ponadto w kampanii wykorzystani sieć reklamy V2media, IDMnet, Gadu-Gadu, Google oraz mobile i działania wirusowe.

– Zadaniem kampanii jest zwiększenie świadomości marki poprzez promocję nowej kolekcji ubrań marki adidas Originals, która podkreśla i propaguje ducha mody, inspirowanego sportem. Dzięki wybranym portalom oraz konkursowi, mamy możliwość dotarcia do użytkowników z grupy docelowej i zachęcenia ich do wzięcia udziału w wyzwaniu adidasa – mówi Robert Stępniewski, Interactive Media Manager w agencji Hypermedia i dodaje: – Konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów. Niezmiernie nas cieszy, że aktywne spędzanie wolnego czasu jest wciąż modne i że aż tylu internautów chce dzielić się z nami swoimi pomysłami i doświadczeniami.

W kampanii wykorzystano również formaty ATL. Działania reklamowe potrwają do końca maja br.