Advertiva dla Xerox Polska

przez | 29/04/2009

Agencja Reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Xerox Polska,  polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach nowej edycji ogólnopolskiego programu Xerox Xtra Club.

Jest to program partnerski, skierowany do przedsiębiorców oraz handlowców, zajmujących się sprzedażą asortymentu biurowego (sprzęt, materiały eksploatacyjne, itp.) marki Xerox, zakupionego wyłącznie bezpośrednio u autoryzowanych dystrybutorów Xerox Polska, na terenie Polski. Celem tego Programu jest motywacja i stworzenie lojalności partnerów handlowych Xerox Polska.

Uczestnicy, w zamian za zarejestrowaną sprzedaż produktów, zbierają punkty które to mogą wymienić na nagrody rzeczowe. Nagrodą główną w Xtra Clubie jest wspaniała wycieczka dla najlepszych Partnerów – bez limitu miejsc, lecz dla wszystkich, którzy osiągną próg 500 punktów.

Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Xtra Clubu, w ramach której odpowiedzialna jest za komunikację z uczestnikami, prowadzenie programu oraz zakup i wysyłkę nagród.

Strona wizualna Programu nacechowana jest motywami eksluzywnego i prestiżowego klubu o sportowym charakterze. Mamy do czynienia z takimi sportami jak golf, jeździectwo czy tennis. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie przedsięwzięciem.