Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe – kampania repozycjonująca marki

przez | 28/04/2009

27 kwietnia ruszyła kampania reklamowa repozycjonująca piwo marki Strong. Nowe pozycjonowanie Stronga zbudowane zostało wokół tego co jest jego największym atutem  – unikalnego smaku.
Strong to więcej niż piwo to pełnia smaku, która powstaje dzięki niezwykłej kompozycji dwóch szlachetnych gatunków słodu: jasnego pilzneńskiego i ciemnego prażonego. Efektem tego połączenia jest wyjątkowe piwo o szlachetnym, esencjonalnym smaku; bursztynowej barwie i idealnie gęstej pianie.

Pierwszym etapem komunikacji nowego pozycjonowania marki jest kampania telewizyjna. W spocie telewizyjnym wykorzystano motyw zaćmienia słońca – unikalnego zjawiska, które podkreśla niezwykłość połączeń występujących w naturze i jest niejako metaforą niezwykłego połączenia dwóch gatunków słodu. Głównym bohaterem spotu jest piwo (w filmie jest mnóstwo wysmakowanych beautyshotów), a jego zwieńczeniem przyjemność płynąca z delektowania się wyjątkowym smakiem Stronga.
Spot podsumowuje hasło: „Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe.”

Nowe pozycjonowanie Stronga znajdzie swoje odzwierciedlenie we wszystkich działaniach komunikacyjnych marki. Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią kinową, prasową i internetową. Strong Dwusłodowy będzie również głównym motywem działań BTL marki.