Nowe oblicze SMYKA

W Domu Handlowym Renoma został otwarty trzeci sklep sieci SMYK we Wrocławiu. Najnowszy SMYK to pierwszy salon sieci zaprojektowany i wykonany w nowym formacie. Obecnie sieć SMYK obejmuje 68 sklepów, z czego 54 działają w Polsce.

Sklepy SMYK są doskonale znane ich klientom od wielu lat. Nowy sklep o powierzchni handlowej ponad 1200 metrów kwadratowych wygląda nieco inaczej, niż starsze salony sieci. Nowy, opracowywany od kilku miesięcy layout oferuje gościom więcej miejsca, nie powinno więc być problemów z zakupami w towarzystwie najmłodszych członków rodziny, którzy podróżują jeszcze w wózkach. W najnowszym sklepie wykorzystano innowacyjne systemy ekspozycji produktów (zwłaszcza obuwia) oraz nowe elementy dekoracyjne przystosowane m.in. do zmodyfikowanej oferty ubrań COOL CLUB (marka własna sieci SMYK). Na uwagę zasługują też dwa punkty kasowe. Dodatkowo w sklepie w Renomie znalazło się miejsce na Fabrykę Miśków, w której dzieci mogą być świadkiem narodzin swojego unikalnego pluszowego przyjaciela. Odświeżony wizerunek SMYKA powinien spodobać się zarówno dotychczasowym klientom, jak i młodym rodzicom, którzy do tej pory nie mieli kontaktu z siecią SMYK. Szeroka oferta sklepu obejmuje m.in. akcesoria dla niemowląt, odzież i obuwie dla dzieci, książki, artykuły papiernicze oraz zabawki. W SMYKU nie brakuje też miejsc, w których dzieci mogą miło spędzić czas w towarzystwie rówieśników i swoich opiekunów.

Najnowszy sklep we Wrocławiu, podobnie jak każdy SMYK, posiada specyficzną, przyjazną atmosferę. Przyjemne,  jasne, dziecięce kolory, bezpieczne meble dostosowane do wzrostu małych klientów, dobre oznaczenie działów oraz odpowiednie oświetlenie sklepu sprawiają, że zakupy są przyjemne zarówno dla dzieci, jak i ich opiekunów. Klienci mogą też zawsze liczyć na pomoc wysoko wykwalifikowanych sprzedawców – personel sklepów SMYK wybierany jest spośród kandydatów mających doświadczenie w pracy z dziećmi.

Adres nowego sklepu SMYK: DH Renoma, ul. Świdnicka 40, 50-029 Wrocław.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu