Internet ratunkiem dla branży mieszkaniowej?

Konferencja „Skuteczne wykorzystanie internetu w branży nieruchomości” zgromadziła agencje nieruchomości, deweloperów a także osoby decyzyjne w firmach z branży nieruchomości. Było ponad 100 osób.

Frekwencja na konferencji pokazała, że pomysł polegający na organizacji tego typu spotkania był trafny – komentuje Patrycja Sass – Staniszewska, project manager IAB Polska. Związek Pracodawców Branży Internetowej, jako swego rodzaju mecenas incjatyw internetowych w Polsce chce wspierać rozwój tego medium również w jednej z branż, które najgorzej znoszą skutki spowolnienia gospodarczego – branży developerskiej.

Uczestnicy spotkania pozyskali niezwykle cenną wiedzę nt. najnowocześniejszych technik komunikacji marketingowej i reklamowej w sieci. Biorąc pod uwagę fakt, że internet jest już drugim medium na podium rankingu tortu reklamowego wiedza ta jest pewną inwestycją w przyszłość. Spotkanie było również okazją do poznania liderów branży e-marketingowej skupionej wokół związku IAB Polska.

Ponadto konferencja została  zaliczona przez Ministerstwo Infrastruktury do systemu edukacyjnego – stałego doskonalenia.

– Jesteśmy zadowoleni z pierwszej konferencji naszego nowego cyklu spotkań branżowych. Pokazaliśmy osobom zajmującym się walką o klienta mieszkaniowego, że internet może im pomóc. Szczególnie teraz, w trudnych chwilach dla tej branży. A takie ,,uświadamianie sieciowe” jest właśnie naszą rolą – mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

Kolejne konferencje będą skierowane do branży finansowej oraz farmaceutycznej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu