Startuje kampania Echo Miasta

przez | 27/04/2009

Dzisiaj w portalach branżowych dla przedstawicieli mediów, branży marketingowej oraz domów mediowych wystartowała kampania reklamowa gazety „ECHO MIASTA”. Intrygujące, nieco prowokujące i przewrotne hasła eksponują atuty wyróżniające ECHO MIASTA spośród innych tytułów prasowych. Kreacja layoutów oparta jest na czytelnej, zwięzłej i komunikatywnej formie graficznej przygotowanej przez agencję Bimers (do niedawna Bimer Mazurczak). W opracowaniu strategii uczestniczył również Rafał Wiśniewski, jako niezależny konsultant wspierający wydawcę tytułu, firmę Media4mat. Reklamy ukażą się także w wybranych tytułach prasy branżowej. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Media4mat wydawca gazety ECHO MIASTA podkreśla, że podczas przygotowywania rozwiązań strategicznych i kreatywnych, kwestią nadrzędną było stworzenie wyrazistego przekazu, który pozwoliłby przybliżyć reklamodawcom podstawowe, a jednocześnie unikatowe cechy produktu wydawniczego, jakim jest ECHO MIASTA. „Uważamy, że świadomość walorów naszego tytułu wśród marketerów i domów mediowych jest wciąż zbyt niska. Dlatego zdecydowaliśmy się na zauważalny, przejrzysty oraz mocno skoncentrowany na głównym przekazie sposób komunikacji.” – mówi Rafał Madyński, Kierownik Działu Marketingu Media4mat.

Echo Miasta to sieć gazet miejskich ukazujących się dwa razy w tygodniu w 7 największych aglomeracjach Polski. Łączny nakład wydania poniedziałkowego to 175 000 egzemplarzy, a nakład czwartkowy to 509 000. Według danych potwierdzonych przez Expert Monitor wpływy reklamowe wydawcy za I. kwartał br. w stosunku do roku ubiegłego utrzymują się na stałym poziomie.