Okocim – odkrycie roku 2009

przez | 27/04/2009

Marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska została uhonorowana prestiżowym tytułem „Odkrycie Roku 2009” w konkursie „Laur Konsumenta i Klienta”. O przyznaniu marce tytułu „Odkrycie Roku 2009” w ogólnopolskim plebiscycie zdecydowali sami konsumenci.

Plebiscyt „Laur Konsumenta i Klienta”, organizowany przez Grupę Media Partner pozwala na wyłonienie produktów i marek cieszących się największym uznaniem i popularnością wśród polskich konsumentów w blisko 300 kategoriach. Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach nowych, a także tych które dzięki zmianom opakowania, czy zmianom w technologii wyznaczają trend i są obecnie hitem w swoim segmencie.

Badania, na podstawie których Okocim został utytułowany „Odkryciem Roku 2009”, prowadzone były od stycznia do marca 2009 za pomocą ankiet  telefonicznych, elektronicznych, a także bezpośrednich, na podstawie których określono poziom powszechnej popularności produktów i usług uznanych za najciekawsze nowości rynkowe przez samych odbiorców – konsumentów.Podczas prowadzonych w ramach plebiscytu ogólnopolskich badań oceniana była  przede wszystkim znajomość marki, jakość i innowacyjność produktu, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej  marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. Badania przeprowadzono na grupie 5000 osób. Ankietowani samodzielnie wskazywali markę, która ich zdaniem jest w danej kategorii najlepsza i najpopularniejsza oraz godna polecenia.„Ogromnie cieszymy się z tytułu ‘Odkrycie Roku 2009’,  którym został wyróżniony Okocim – piwo z tradycjami, które pojawiło się na rynku w nowej oprawie na początku tego roku. Dokładaliśmy wszelkich starań, by nowe grawerowane opakowania miały unikalny, szlachetny charakter i były obietnicą równie szlachetnego, sprawdzonego smaku Okocimia. To dla nas szczególne wyróżnienie, bo o uhonorowaniu Okocimia takim tytułem zadecydowali najważniejsi odbiorcy produktu – sami konsumenci.” – mówi Aldona Szczerba, Marketing Manager w Carlsberg Polska.