AdAction podpisuje umowę z Zedge i rozwija sieć reklamy mobilnej

przez | 27/04/2009

Firma AdAction rozpoczęła współpracę z serwisem Zedge, jednym z największych globalnych dostawców darmowego contentu mobilnego. Partnerstwo zwiększy zasięg mobilnej sieci reklamowej mobiAds, rozwijanej przez AdAction.

Zedge specjalizuje się w dostarczaniu darmowych multimediów – dzwonki, tapety, gry oraz programy – na telefony komórkowe i urządzenia przenośne. Ze strony www.zedge.net każdego miesiąca korzysta około 10 milionów użytkowników, a liczba pobrań przekracza 100 milionów. Zedge to również społeczność, która daje użytkownikom nie tylko możliwość pobierania aplikacji, ale dodawania własnych.

Współpraca dotyczy sprzedaży przez AdAction powierzchni reklamowej na serwisie mobilnym m.zedge.net, reklamy pełnoekranowe przed grami i aplikacjami pobieranymi z tego serwisu oraz reklamy na stronie WWW. Oferta dostępna będzie w ramach tworzonej przez AdAction mobilnej sieci reklamowej mobiAds.

„Sieć mobiAds dociera już do ponad dwóch milionów unikalnych użytkowników komórek, a współpraca z Zedge pozwoli zasięg ten znacząco wzmocnić. Zedge to kolejny duży serwis, który zdecydował się na współpracę z nami.” – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży w AdAction. „Duży zasięg i konkurencyjne ceny pozwalają nam planować kampanie docierające do dużej grupy atrakcyjnych odbiorców przy niskich kosztach. Rozmawiamy z kolejnymi dużymi firmami i mam nadzieję, że wkrótce poinformujemy o kolejnych partnerstwach.”

Sieć reklamy mobilnej mobiAds to projekt uruchomiony przez AdAction pod koniec ubiegłego roku. Sieć specjalizuje się w sprzedaży reklam w przestrzeni mobilnej, w serwisach WAP oraz w grach i aplikacjach na telefony komórkowe i urządzenia przenośne.

Więcej informacji: