Uznanie dla identyfikacji wizualnej Domo

przez | 24/04/2009

Agencja Mamastudio została nominowana w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2009 w kategorii Design za przygotowanie identyfikacji wizualnej dla telewizji Domo.

„Logotyp Domo jest bardzo nośny i plastyczny – z dużą przyjemnością oparliśmy na nim całą kampanię wprowadzającą Domo na rynek. Nie ukrywamy, że jesteśmy dumni z tej identyfikacji. Nie jest to pierwszy projekt logotypu realizowanego przez Mamastudio dla telewizji, ale pierwszy dla spółki Canal+ Cyfrowy” – mówi Magdalena Ponagajbo, dyrektor artystyczny Mamastudio.

W zakresie identyfikacji wizualnej Mamastudio zastosowało nieszablonowe, nowatorskie rozwiązania. Logotyp poprzez swoją modularną budowę wykorzystującą kolorowe klocki sugeruje kreatywność i odzwierciedla różnorodność tematyczną kanału. Nawiązuje jednocześnie do budowania i komponowania. Oprócz wersji podstawowej, znak marki Domo występuje w różnych wersjach kolorystycznych, co pozwala na twórcze korzystanie z identyfikacji.

Mamastudio to firma designerska, wyspecjalizowana w brandingu. Zajmuje się tworzeniem identyfikacji wizualnych marek, rebrandingiem i opracowywaniem tzw. manuali (ksiąg identyfikacji marek).

Polski Konkurs Reklamy organizowany jest od 2004 r. To największy konkurs branży reklamowej w Polsce, gdzie jurorami są najlepsi dyrektorzy kreatywni zaangażowani w proces powstawania komunikatów reklamowych, których prace zostały nagrodzone w konkursach międzynarodowych lub polskich, oraz przedstawiciele środowisk twórczych i akademickich. Nagrody przyznawane są w kategoriach: Reklama Drukowana (Print, Outdoor), Reklama TV, Cyber, Active Advertising (w tym PR), Design, Warsztat TV, Ilustracja, Foto.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 29 kwietnia b.r.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.