Uznanie dla identyfikacji wizualnej Domo

przez | 24/04/2009

Agencja Mamastudio została nominowana w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2009 w kategorii Design za przygotowanie identyfikacji wizualnej dla telewizji Domo.

„Logotyp Domo jest bardzo nośny i plastyczny – z dużą przyjemnością oparliśmy na nim całą kampanię wprowadzającą Domo na rynek. Nie ukrywamy, że jesteśmy dumni z tej identyfikacji. Nie jest to pierwszy projekt logotypu realizowanego przez Mamastudio dla telewizji, ale pierwszy dla spółki Canal+ Cyfrowy” – mówi Magdalena Ponagajbo, dyrektor artystyczny Mamastudio.

W zakresie identyfikacji wizualnej Mamastudio zastosowało nieszablonowe, nowatorskie rozwiązania. Logotyp poprzez swoją modularną budowę wykorzystującą kolorowe klocki sugeruje kreatywność i odzwierciedla różnorodność tematyczną kanału. Nawiązuje jednocześnie do budowania i komponowania. Oprócz wersji podstawowej, znak marki Domo występuje w różnych wersjach kolorystycznych, co pozwala na twórcze korzystanie z identyfikacji.

Mamastudio to firma designerska, wyspecjalizowana w brandingu. Zajmuje się tworzeniem identyfikacji wizualnych marek, rebrandingiem i opracowywaniem tzw. manuali (ksiąg identyfikacji marek).

Polski Konkurs Reklamy organizowany jest od 2004 r. To największy konkurs branży reklamowej w Polsce, gdzie jurorami są najlepsi dyrektorzy kreatywni zaangażowani w proces powstawania komunikatów reklamowych, których prace zostały nagrodzone w konkursach międzynarodowych lub polskich, oraz przedstawiciele środowisk twórczych i akademickich. Nagrody przyznawane są w kategoriach: Reklama Drukowana (Print, Outdoor), Reklama TV, Cyber, Active Advertising (w tym PR), Design, Warsztat TV, Ilustracja, Foto.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 29 kwietnia b.r.