LaSer partnerem IX edycji Kongresu „Programy Lojalnościowe”

przez | 24/04/2009

W dniach 23-24 kwietnia 2009 r. w Krakowie odbędzie się IX edycja Kongresu „Programy Lojalnościowe”. Konferencja jest jednym z największych spotkań zrzeszających specjalistów w budowaniu lojalności konsumentów. Srebrnym sponsorem i jednym z kluczowych ekspertów konferencji, organizowanej przez Informedia Polska, jest grupa LaSer Polska.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji kongresu jest „Kondycja programów lojalnościowych w dobie zmian na rynku”. Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość poznania rozwiązań, które pozwolą firmie rozwijać się w czasie spowolnienia gospodarczego, a także wyróżnić ją na tle konkurencji. Dowiedzą się również jak wykorzystać programy lojalnościowe do zdobycia zaufania konsumentów i podniesienia sprzedaży w firmie. Uczestnicy poznają nowe metody, które pozwolą pozytywnie zaskoczyć klientów oraz przykłady programów lojalnościowych, które odniosły sukces na międzynarodowych rynkach.

W konferencji wezmą udział eksperci z międzynarodowych firm i instytucji specjalizujących się w budowaniu zaufania konsumentów, w tym: Mike Atkin – Dyrektor Zarządzający MJA Associates; Anna Nowacka – Kierownik ds. Rozwoju Biznesu, LaSer Polska; Anna Kwiatkowska – Dyrektor ds. Obsługi Klienta, 5one, Grupa LaSer. Przedstawiciele Grupy Laser zaprezentują narzędzia pozwalające poznać potrzeby klientów oraz przedstawią multipartnerski program S’Miles, który osiągnął sukces na francuskim rynku.

Wystąpią również menagerowie marketingu, z przedsiębiorstw, które wprowadziły programy lojalnościowe, w tym m.in. Krzysztof Swaczyna – Kierownik ds. Programu Lojalnościowego, Alma Market; Barbara Drobińska – Loyalty Program Manager, Makro Cash and Carry Polska oraz Jacek Starzyk – Dyrektor Marketingu, PolRest.

Każdego roku konferencja przyciąga ok. 200 uczestników, wśród których przeważają dyrektorzy oraz menedżerowie ds. marketingu i programów lojalnościowych. Od 2000 roku w kolejnych edycjach Kongresu „Programy Lojalnościowe” udział wzięło ponad 1600 osób.

Więcej informacji na temat kongresu można znaleźć na stronie internetowej organizatora: http://informedia-poland.com/pl/kongresy-konferencje/ix-kongres-programy-lojalno%C5%9Bciowe