KaMODUS PR dla Instytutu Łakoci

przez | 24/04/2009

Instytut Łakoci – jedna z najnowocześniejszych poradni dietetycznych w Polsce – właśnie rozpoczęła promocję swojej oferty. Dyrektor Instytutu – Katarzyna Bychowska podjęła współpracę z agencją KaMODUS, która zajmie się prowadzeniem działań z zakresu public relations. Strategię oparto przede wszystkim na kampanii internetowej, skierowanej w szczególności do portali kobiecych, zdrowotnych oraz branżowych.

Instytut Łakoci to nowatorska forma doradztwa dietetycznego. Mimo swojej przewrotnej nazwy powstał z myślą o osobach, które chcą zmienić nawyki żywnościowe i pod okiem specjalistów zadbać o atrakcyjny wygląd. Każdy pacjent może liczyć na stworzenie indywidualnej diety, wypracowanej na bazie nowoczesnych systemów oraz opartej wyłącznie o naturalne składniki. Innowacyjność Instytutu opiera się na jego wszechstronnej ofercie. Pozwala ona nie tylko na stworzenie i realizację skutecznej diety, ale też na kompleksową zmianę wizerunku przy wsparciu profesjonalnego stylisty. Klienci Instytutu mogą również skorzystać z porad psychologa i przygotowanych przez doradców dietetycznych zestawów ćwiczeń, aby osiągnąć pełen sukces w drodze do pięknego wyglądu i zdrowego stylu życia.

Agencja KaMODUS PR, która zajmie się promocją debiutującej poradni, oferuje pełen zakres usług public relations. Działania dla Instytutu Łakoci skupione będą na jego efektywnej promocji w mediach elektronicznych. Pracy zespołu KaMODUS PR towarzyszy hasło „Zyskuj z każdym słowem!”, odzwierciedlające dbałość o potrzeby naszych Klientów.