Forum Oracle 2009

przez | 24/04/2009

Najważniejsze fakty:

  • Oracle Polska informuje, że w dniu dzisiejszym odbyła się konferencja Forum Oracle 2009. Wśród ponad 120 uczestników spotkania znaleźli się przedstawiciele najwyższego szczebla kadry zarządzającej polskich firm i urzędów, partnerzy i najważniejsi menedżerowie Oracle, a także  eksperci i analitycy firm doradczych i konsultingowych oraz liczni przedstawiciele mediów.
  • W ramach Forum Oracle odbyła się uroczystość wręczenia statuetek LIDERA ORACLE przedstawicielom 9 przedsiębiorstw i organizacji, najskuteczniej wykorzystujących technologię lub aplikacje Oracle w swoich systemach informatycznych. Wyróżnienia PARTNER ROKU otrzymało siedmiu partnerów Oracle, którzy w minionym roku najbardziej przyczynili się do popularyzacji technologii i aplikacji Oracle w Polsce i za granicą.
  • Odbywające się corocznie Forum Oracle, to największa konferencja organizowana przez Oracle Polska, mająca ustaloną renomę jako forum wymiany poglądów na tematy gospodarcze i ekonomiczne oraz platforma dyskusji w gronie ekspertów o zagadnieniach związanych ze wspomaganiem biznesu przez rozwiązania informatyczne.
  • Obrady Forum Oracle 2009 odbywały się w salach warszawskiego Hotelu Bristol pod hasłem: „Wykorzystaj okazję jaką daje Ci kryzys”. Tematem wiodącym obrad była prezentacja sposobów, pozwalających poradzić sobie z kryzysem ekonomicznym dzięki trafnym inwestycjom w informatykę.
  • Referaty programowe omawiające te zagadnienia wygłosili Andrzej Dopierała – Prezes Zarządu Oracle Polska, Prof. Krzysztof Obłój – Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Hanspeter Kipfer – Vice President Applications Eastern Europe & CIS Korporacji Oracle.

Jak powiedział otwierający obrady Andrzej Dopierała: „Kryzys niesie ze sobą wiele problemów; jednak trzeba podkreślić, że daje on także szansę wielu organizacjom – tym, które potrafią wykorzystać nadarzającą się okazję do powiększenia swego biznesu, dzięki sprawniejszej od konkurencji gospodarce zasobami kapitałowymi, lepszemu rozeznaniu w rynku i pełniejszemu wglądowi we własną działalność”.