Zmiany w regionalnych biurach reklamy Axel Springer Polska

przez | 23/04/2009

W kwietniu zmienili się szefowie dwóch regionalnych oddziałów biura reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska. W Krakowie stanowisko to objęła Beata Pijanowska, a w Poznaniu – Patrycja Bilewska.

Beata Pijanowska – nowy szef oddziału w Krakowie – przeszła do Axel Springer Polska z „Dziennika Polskiego”, gdzie przez dziewięć lat pracowała jako dyrektor biura reklamy tytułu. Ostatnio pełniła również obowiązki członka rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa, a wcześniej pracowała m.in. w biurze reklamy „Super Expressu”, „Dziennika Zachodniego” i „Gazety Krakowskiej”. Beata Pijanowska jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Śląskim.

Stanowisko szefa poznańskiego oddziału biura reklamy Axel Springer Polska objęła natomiast Patrycja Bilewska, która od pięciu lat związana była z „Echem Miasta”, a przez ostanie półtora roku pracowała jako kierownik biura reklamy tego tytułu. Patrycja Bilewska jest absolwentką politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Regionalne biura reklamy Axel Springer Polska są częścią biura reklamy prasy codziennej wydawnictwa. Poza Krakowem i Poznaniem, regionalne oddziały znajdują się również w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi i Zielonej Górze. Dyrektorem ds. oddziałów regionalnych w biurze reklamy Axel Springer Polska jest Piotr Łuszczek.