Visa uznana „Marką Godną Zaufania”

przez | 23/04/2009

Polscy konsumenci po raz siódmy z rzędu uznali Visa za markę, którą wśród kart kredytowych darzą największym zaufaniem. Statuetka towarzysząca tytułowi Złotego Godła została wręczona wczoraj wieczorem podczas uroczystej gali w Warszawie. Łącznie w badaniu konsumenckim przeprowadzonym w Europie na zlecenie miesięcznika Reader’s Digest marka Visa zwyciężyła  w 14 krajach na 16, w których przeprowadzono badanie.

„Ogromnie nas cieszy wybór konsumentów w Polsce, którzy dali marce Visa 73,7% wskazań w badaniu marek, którym najbardziej ufają; potwierdza to wysoki poziom zaufania do wygody i bezpieczeństwa płacenia kartami Visa za zakupy zarówno w Polsce, jak i w Europie i na całym świecie” – stwierdziła Małgorzata O’Shaughnessy, dyrektor generalna Visa Europe w Polsce. Druga i trzecia w kolejności marka kart płatniczych otrzymały odpowiednio 17,6% i 9,5% wskazań.

„Wspólnie z bankami członkowskimi podejmujemy wiele działań mających informować i wyjaśniać działanie kart Visa oraz zachęcać konsumentów do płacenia kartą Visa zamiast gotówką” – dodała Małgorzata O’Shaughnessy.

Do końca czerwca br. potrwa najnowsza, trzymiesięczna kampania promująca płatności bezgotówkowe kartami w której na rejestrujących swoje mniejsze i większe zakupy kartą Visa czekają atrakcyjne nagrody. W kampanii „Wakacyjne nagrody z kartą Visa” są to trzy karty przedpłacone Visa z wkładem po 50 tys. zł oraz setki innych nagród.

W badaniu Reader’s Digest, jednym z największych badań konsumenckich w Europie uczestniczyło 23,3 tys. konsumentów. Marka Visa zwyciężyła w kategorii „karty kredytowe” otrzymując tytuł „European Trusted Brand 2009” („Marki Godnej Zaufania w Europie”) łącznie w 14 na 16 krajów europejskich objętych badaniem.